رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی :هنوز از هیچ ورزشکار ایرانی تست دوپینگ نگرفته اند(266)

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی :هنوز از هیچ ورزشکار ایرانی تست دوپینگ نگرفته اند(266)
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک تاکید کرد که تنها نگرانی بابت سلامت ورزشکاران ایرانی حاضر در دهکده، احتمال سرماخوردن آنهاست و آنها باید مراقبتهای شخصی لازم را داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ دکتر لطفعلی پورکاظمی اظهار داشت: خوشبختانه کلیه ورزشکاران کشورمان در صحت و سلامت کامل به سر می برند، با وجود این تنها نگرانی ما بابت تغیررات مکرر جوی است و این مساله باعث تغییرات دمای هوا به طور ملموس شده است.امری که می تواند منجر به سرماخوردگی ورزشکاران ما شود. بر این اساس تذکرهای لازم را به آنها داده ایم  که مراقب پوشش خود باشند  که سرد شدن و گرم شدن هوا باعث سرما خوردنشان نشود.
وی افزود: در حال حاضر برخی ورزشکاران دیگر کشورها و تعدادی از افراد غیر ورزشکار کاروان ایران دچار سرماخوردگی شده اند اما خوشبختانه این بیماری ویروسی نیست و خطر واگیردار شدن ندارد. عموما به صورت دردهای عضلانی و ضعف جسمانی ظاهر می شود با این حال ورزشکاران ما باید مراقبت لازم را از خود داشته باشند.
دکتر پورکاظمی با بیان اینکه ارائه خدمات فیزیوتراپی به ورزشکاران  کشورمان به کلینیک ایران مستقر در دهکده بازی ها ادامه دارد، گفت: تا دوشنبه شب  هم خبری از اخذ تست دوپینگ از ملی پوشان ایران نبود.

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.