تیمو بول: عالمیان من را شگفت‌زده کرد(246)

تیمو بول: عالمیان من را شگفت‌زده کرد(246)
پینگ پنگ باز آلمانی از پیشرفت نوشاد عالمیان در چند ماه اخیر شگفت‌زده شده و عملکرد او را قابل تحسین توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن ، تیمو بول که در حال حاضر در رده هفتم رده‌بندی تنیس روی میز جهان قرار دارد و دارای نقره المپیک پکن است، گفت: بازی خوبی را مقابل عالمیان داشتم و در گذشته هم یک بار با او بازی کرده بودم و شرایط عالمیان نسبت به چند ماه قبل خیلی بهتر شده است. او سرویس‌های بسیار خوبی می‌زند و در دو ست من را به زحمت انداخت و ما رقابت خیلی سختی داشتیم اما فکر می‌کنم که من مستحق این برد بودم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که ورزشکاران چینی اکثر مدال‌های رشته تنیس روی میز را به خود اختصاص دادند چطور توانسته خود را برای حضور در تنیس روی میز جهان باانگیزه نگه دارد؟ گفت: همین‌که رقبای سرسختی دارم انگیزه‌ام را بیشتر می‌کند. چینی‌ها قدرت تنیس روی میز جهان هستند اما من هم دوست دارم با آنها رقابت کنم و رده‌های بالای جهان را به خود اختصاص دهم.

بول در پایان در پاسخ به این سوال که چه مدالی را در المپیک برای خود پیش‌بینی می‌کند، گفت: ترجیح می‌دهم مدال طلا بگیرم اما باید قدم به قدم پیش روم و تمرکزم روی مسابقات بعدی است و باید پله به پله حریفان را پشت سر بگذارم.

۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۶:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.