عرضه سه هزار بلیت اضافی برای پرکردن صندلی های خالی (245)

عرضه سه هزار بلیت اضافی برای پرکردن صندلی های خالی (245)
کمیته برگزاری مسابقات المپیک2012لندن(LOCOG) روز دوشنبه سه هزار بلیت اضافی را برای پرکردن بخشی ازصندلی های خالی ورزشگاه های المپیک به فروش رساند.
  به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این بلیت ها برای مسابقاتی که طی عصر امروز و امشب برگزار می شوند،به فروش رفته است که حدودیک سوم آن مربوط به مسابقات پرطرفدار ژیمناستیک می باشد.
پس از پخش تصاویر صندلی های خالی ورزشگاه ها در روز نخست مسابقات المپیک، انتقادات از برگزارکنندگان و برنامه ریزان این مسابقات بشدت افزایش یافت و آنها را مجبور کرد تا برای پر کردن صندلی های خالی فکری بکنند.
طی دیروز و امروز مقامات برگزاری مسابقات مجبور شدند هزاران نفر از نیروهای ارتش و معلمان و دانش آموزان را برای پرکردن برخی از صندلی های خالی به ورزشگاه ها بیاورند.
مقامات انگلیسی مدعی هستند که اکثر صندلی های خالی در ورزشگاه ها مربوط به سهمیه های اختصاص یافته به فدراسیون های بین المللی و شرکت های حامی مسابقات المپیک بوده است.
این مقامات روز گذشته از فدراسیون های بین المللی و حامیان مالی بازیها خواستند تا هرچه سریعتر سهمیه هایی را که نتوانسته اند به افراد مورد نظر خود اختصاص دهند، برای فروش عمومی به مسئولان برگزاری مسابقات بازگردانند.
مقامات کمیته اجرایی بازی های المپیک 2012 لندن دیروز تاکید کردندکه درمورد علت خالی ماندن هزاران صندلی در ورزشگاه های المپیک تحقیق می کنند و تدابیر لازم را برای رفع این مشکل می اندیشند.
این صندلی ها در حالی در نخستین روزهای برگزاری بازی های المپیک خالی ماندند که بسیاری از علاقه مندان قبل از شروع مسابقات موفق به خرید بلیت نشده بودند.

۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۶:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.