زارع پور: شکست عالمیان چیزی از شایستگی‌های او کم نمی‌کند (244)

زارع پور: شکست عالمیان چیزی از شایستگی‌های او کم نمی‌کند (244)
رییس فدراسیون پینگ‌پنگ گفت: شکست عالمیان در مقابل حریف آلمانی‌ چیزی از شایستگی‌های او کم نمی‌کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، زارع پور پس از شکست نوشاد عالمیان در جمع خبرنگاران گفت: برای اولین بار است که پینگ‌پنگ ایران 2 برد را در تاریخ المپیک را داشته است و حضوری آبرومند را در این رقابت‌ها تجربه کرده است، هر چند نوشاد عالمیان در این مرحله در مقابل حریف خورد شکست خورد اما این شکست از شایستگی‌های این بازیکن کم نمی‌کند.

وی ادامه داد: فدراسیون در نظر دارد که بازیکنان خود را به باشگاه‌های اروپایی بفرستد تا در کنار بزرگان اروپا بازی کند. از حالا برای المپیک 2016 برنامه‌ریزی خواهیم کرد و این در حالی است که پینگ‌پنگ هم در میان مردم شناخته شده است که جای تشکر از رسانه‌ها را دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر همه از عالمیان صحبت می‌کنند که این موضوع نشان می‌دهد مردم دلشان با ورزش است و دوست دارند که پینگ‌پنگ پیشرفت کند. عالمیان هم در این مسیر تاثیرگذار بوده و به یک الگوی ورزشی تبدیل شده است و طرفداران خود را دارد.

زارع پور خاطر نشان کرد: با توجه به رقابت‌های اخیر عالمیان،  رنکینگ وی چند رتبه ارتقا خواهد داشت. رقبای او نسبت به عالمیان حساس‌تر شده‌اند و بازی‌های او را می‌بینند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز خاطر نشان کرد: عالمیان یک ورزشکار حرفه‌ای است که انشاالله می‌تواند در مسابقات آتی بهتر از امسال بدرخشد. شرایط المپیک با سایر مسابقات متفاوت است و ورزشکاران در این رقابت‌ها نقاط ضعف و قوت یکدیگر را می‌شناسند.
وی ادامه داد: امیدواریم در مسابقات بعدی نتایج مطلوب‌تری را بگیریم و به آن چیزی که جایگاه واقعی پینگ‌پنگ ایران است برسیم. از همین جا از خانواده عالمیان، مربیان تیم ملی و تمام کسانی که برای تنیس روی میز زحمت کشیده‌اند، تشکر کنم.

۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۶:۴۶

نظر مخاطبان

پویا
۱۳۹۱/۰۵/۰۹
5
0
0

برای نوشاد عالمیان عزیز از صمیم قلب آرزوی موفقیت داریم .


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.