تقویت عضلانی ملی پوشان وزنه برداری در کلینیک ایران(235)

تقویت عضلانی ملی پوشان وزنه برداری در کلینیک ایران(235)
ملی پوشان بوکس و وزنه برداری از خدمات فیزیوتراپی کلینیک پزشکی کشورمان مستقر در دهکده بازی ها بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک ، علی مظاهری، امین قاسمی پور، احسان روزبهانی و مهدی طلوتی ملی پوشان بوکس با پشت سر گذاشتن مصدومیت جزئی روز دوشنبه با حضور در کلینیک پزشکی ایران در دهکده بازی های المپیک لندن زیر نظر گروه پزشکی اعزامی ایران به فیزیوتراپی پرداختند. این در حالی بود که سهراب مرادی ،کیانوش رستمی و سعید محمدپور سه ملی پوش وزنه برداری نیز با حضور در کلینیک و انجام فیزیوتراپی تخصصی  نسبت به تقویت عضلات کتف، مچ، زانو،شانه، آرنج، کمر وگردن اقدام کردند.

در این میان دکتر لطفعلی پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان المپیکی  گفت: خوشبختانه کلیه ورزشکاران کشورمان در سلامت کامل جسمی و روحی به سر می برند وورزشکاران فوق تنها برای تقویت عضلات خود روزدوشنبه به فیزیوتراپی پرداختند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی  با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگی بین تیم پزشکی ایران و بیمارستان دهکده بازی ها وجود دارد، افزود: خوشبختانه هر گونه امکانات وتجیهزات مورد نیاز مابه خوبی از این مرکز فراهم می شودو هر زمان ورزشکاری را به بیمارستان یاد شده معرفی میکنیم به بهترین شکل به او خدمات ارائه می کنند.
دکتر پورکاظمی با اشاره به مساله تغذیه ورزشکاران تصریح کرد: خوشبختانه هیچگونه مشکل تغذیه ای متوجه ورزشکاران نیست و با نظارت دقیق کمیته بین المللی المپیک غذاهای استاندارد ویتامینی، پروتئینی و نشاسته ای به بهترین شکل در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد ضمن اینکه برای ورزشکاران مسلمان غذای حلال گوشت هم پخت می شود. به طور کلی از این نظر شاهد تغذیه فوق العاده عالی هستیم.
وی همچنین یادآورشد: همان طور که پیشتر اعلام کرده بودیم همه ورزشکاران کشورمان آماده ارائه تست دوپینگ هستند اما تا پایان روزدوشنبه هیچ تستی از ملی پوشان ایران گرفته نشده است.

۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.