اخلاق پسند : نوشاد باید بدون استرس و هوشیار بازی کند(233)

اخلاق پسند : نوشاد باید بدون استرس و هوشیار بازی کند(233)
کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ گفت : نوشاد عالمیان مقابل حریف آلمانی خود چیزی برای از دست دادن ندارد و بدون استرس و هوشیار باید بازی کند.
محمدرضا اخلاق پسند در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک در خصوص عملکرد نوشاد عالمیان عنوان داشت : نوشاد بازی خوبی را مقابل حریف هنگ کنگی دیروز به نمایش گذاشت. پیش از این احتمال می دادم که وی موفق به شکست حریف خود شود. در مسابقه دیروز نوشاد مقابل حریفی قرار گرفته بود که از نظر رنکینگ با هم اختلاف دارند.

وی افزود : به علت از دست دادن تمرکز توسط نوشاد، روند مسابقه طوری پیش می رفت که کنترل اوضاع از دست وی خارج شود اما وی دوباره بر خود مسلط و موفق شد در آن لحظات حساس و نفسگیر نتیجه را به نفع خود به پایان ببرد. به علت جو سنگین حاکم بر مسابقات المپیک بروز این دست مسائل قابل پیش بینی است.

کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ در پایان تاکید کرد : نوشاد به تازگی در سطح پینگ پنگ بین المللی  شناخته شده است و عدم شناخت از وی برای بازیکنان صاحب نام استرس به دنبال دارد. این نقطه مثبت کار نوشاد است و چنانچه بی پروا بازی کند نتیجه بازی امروز مقابل پینگ پنگ باز آلمانی به نفع وی رقم می خورد.


۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.