حسین رضازاده: هدف وزنه برداری، شکستن رکورد سیدنی است(230)

حسین رضازاده: هدف وزنه برداری، شکستن رکورد سیدنی است(230)
وزنه‌برداری یکی از پرامیدترین رشته‌های کاروان ورزشی ایران در المپیک بوده و حسین رضازاده امید بسیاری دارد که این بار ایران به سه مدال طلای المپیک دست پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ رستمی، محمدپور و مرادی سه وزنه‌بردار پرامید تیم ایران هستند که از روز شنبه در لندن حضور داشته و از روز یکشنبه تمرینات خود را در سالن اکسل آغاز کرده اند. نکته مهم در میان این تمرین‌ها این است که رضازاده به عنوان قهرمان دو دوره المپیک از وضعیت شاگردان باقری بسیار راضی و امیدوار است تا رکورد او و توکلی در بازی‌های سیدنی در این دوره شکسته شود.

حسین رضازاده که این روزها خود شلوار و گرمکن ورزشی به تن کرده و همراه جدی تیم ایران است می‌گوید: «خدا را شکر همه بچه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند. به نوبه خودم هرچه از دستم برمی‌آمد، در اختیارشان گذاشتم. در اردوی بجنورد یکی از بهترین مکان‌ها را برای تمرین در اختیارشان گذاشتیم و آنها نیز تمرین‌های خوبی را انجام دادند. کار دیگری از دست ما برنمی‌آمد که نکنیم. حتی در روزهای آخر افراد بزرگواری همچون سرتیپ احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی هم با هدایایی از وزنه‌برداران تقدیر کردند. خدا را شکر، وضعیت آنها از لحاظ روحی و جسمی خوب است.»

وی در پاسخ به سئوالی درباره شانس مدال‌آوری وزنه‌برداری ایران گفت: «در المپیک چیزی مشخص نیست. همه چیز به رکورد و روز مسابقه و شرایط خود وزنه‌‌بردار بستگی دارد. اکنون وزنه‌برداران ما خوب هستند اما وقتی جدول مسابقه‌های وزنه‌برداری را می‌بینید، می‌فهمید که مدال گرفتن از بازی‌ها کار بسیار سختی است. همه آمده‌اند برای مدال، ما هم همین طور. با این حال هدفم این است که وزنه‌برداران کار خودشان را بکنند؛ همان وزنه‌هایی را که مربیان انتخاب می‌کنند، بزنند. اگر همان وزنه‌ها را بزنند، دیگر مشکلی نیست و باید ببینیم حریفان در چه وضعیتی هستند.»

رضازاده در ادامه از آرزویش در این بازی‌ها گفت: «وزنه‌برداران ما خوب تمرین کرده و مشکلی ندارند. آنها در بهترین شرایط‌شان هستند و می توانیم از همه آنها توقع مدال داشته باشیم. آرزوی من این است که در لندن بتوانیم رکورد سیدنی را که دو طلا در وزنه‌برداری بود، بشکنیم. توانایی این کار را داریم. باقی مسئله به خواست خدا و تلاش وزنه‌برداران برمی‌گردد. آنها باید بخواهند، یک لحظه وزنه را نگه دارند و همه چیز تمام می‌شود. البته شاید یک موقع هم خدا نخواهد که ما هم راضی هستیم به رضای خدا.»

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پایان گفت: «منتظر سایر وزنه‌برداران هستیم که 11 صبح سه‌شنبه به دهکده می‌آیند. خودم در دهکده هستم و هیچ مشکلی نیست. در پایان از همه افرادی که ما را برای رسیدن به این بازی‌ها حمایت کردند، تشکر می‌کنم.»
۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.