احمدی: امیدوارم موفقیت‌های تیراندازی ادامه یابد(219)

احمدی: امیدوارم موفقیت‌های تیراندازی ادامه یابد(219)
بانوی تیرانداز کشورمان با ابراز امیدواری از اینکه موفقیت‌های تیراندازان ایرانی تداوم یابد، گفت: در تفنگ خفیف تمرینات و رکوردهای‌مان نسبت به تفنگ بادی کمتر است اما من و جام بزرگ تمام تلاش‌مان را برای کسب بهترین نتیجه در این بخش از بازی‌های المپیک به کار می‌گیریم.

الهه احمدی در گفتگو با خبرنگار اعزامی  در خصوص نتیجه درخشان خود در بازی‌های المپیک 2012 لندن تصریح کرد: کار خاصی انجام ندادم. اگر می‌توانستم مدال کسب کنم، حداقل کاری بود که برای خوشحالی مردم انجام داده بودم اما متاسفانه موفق به این امر نشدم. فکر نمی‌کنم کار بزرگی انجام داده باشم.

وی در پاسخ به این سئوال که "قبول دارید کمی شانس همراهی‌تان نکرد؟"، ادامه داد: بدشانسی که نه اما به تعبیری شاید خواست خدا نبوده است. در مرحله مقدماتی واقعا خوب کار کردم. ضمن اینکه باید بگویم مرحله "شوت آف" واقعا سخت‌تر از مرحله مقدماتی و حتی فینال بود. در آن مرحله هم خیلی خوب کار کردم اما در فینال تنها در شلیک دو تیر بد عمل کردم.

عضو تیم ملی تیراندازی بانوان کشورمان گفت: ثابت کردم تیراندازی مستحق این است که در فینال‌های مسابقات بزرگی مانند المپیک حضور داشته باشد و حتی مدال کسب کند. امیدوارم این روند در تیراندازی ایران ادامه پیدا کند.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا در فینال استرس داشتید؟"، اظهار کرد: در خط آتش کنار افرادی ایستاده بودم که خیلی از آنها تجربه چندین فینال المپیک و جهانی را در کارنامه داشتند. تجربه آنها را من نداشتم. استرس همراهم بود اما می‌توانستم آن را کنترل کنم. در فینال باید اشتباهات را به حداقل برسانیم اما متاسفانه دو اشتباه بزرگ داشتم که آنهم به سایر تجربه‌هایم اضافه شد.

احمدی در خصوص رقابت‌های تفنگ خفیف بازی‌های المپیک 2012 خاطرنشان کرد: در تفنگ خفیف تمرینات و رکوردهای‌مان نسبت به تفنگ بادی کمتر است. این رقابت بسته به شرایط آب و هوا و مسائل دیگر دارد. تنها این قول را می‌دهم که من و جام بزرگ تمام تلاش‌مان را برای کسب بهترین نتیجه به کار بگیریم.

۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.