رضوانی: بیداریان برای حضور در مسابقات آماده است(218)

رضوانی: بیداریان برای حضور در مسابقات آماده است(218)
دبیر فدراسیون شنا که همراه محمد بیداریان برای حضور در بازی‌های المپیک به لندن سفر کرده درباره وضعیت تنها نماینده شنای ایران در این بازی‌ها گفت: بیداریان تمرین‌های خود را به طور منظم آغاز کرده و در بهترین شرایط روحی و جسمی قرار دارد و امیدوارم رکورد ملی ایران را بشکند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محسن رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی کمیته المپیک‌ اظهار کرد: خوشبختانه بیداریان در وضعیت مطلوبی از نظر آمادگی جسمانی و روحی قرار دارد و به شدت مراقب او هستم تا سر ساعت برنامه‌هایش را انجام دهد. او هر روز 6:30 صبح به وقت لندن کار خود را آغاز می‌کند و دو نوبت تمرین را در روز پشت سر می‌گذارد و دستورات تاکتیکی و تکنیکی خود را مرور می‌کند. امیدوارم تنها نماینده شنای ایران در المپیک در این مسابقات زیر 51ثانیه شنا کند و رکورد ایران را بشکند.
وی با اشاره به حضور بهترین قهرمانان شنای جهان در بازی‌های المپیک گفت: از نزدیک شاهد کار برترین‌های شنای جهان هستیم. استقبال خیلی زیادی از فلپس به عمل آمده است و همه می‌خواهند با او عکس بگیرند. به هر حال اسطوره شنای جهان در این دوره تا به حال نتوانسته مثل المپیک قبلی کار کند و به نظر می‌رسد همتای آمریکایی‌اش شانس بیشتری برای موفقیت در ماده‌های مختلف داشته باشد. واقعا المپیک دنیای ورزشکاران حرفه‌ای است و شاهد هستیم که کشورهای مختلف با ده‌ها شناگر و ورزشکار رشته‌های آبی به مسابقات آمده‌اند. برای خود من خیلی جالب بود که تیم‌ها چقدر امکانات سخت‌افزاری همراه خود آورده‌اند. حتی می‌بینیم که برای قهرمانان شنای خود جکوزی آماده به لندن آورده‌ تا ورزشکاران پیش از مسابقه استراحت کنند.
سرپرست دبیری فدراسیون شنا با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با رییس فدراسیون ترکیه گفت: در چند روزی که به لندن سفر کرده‌ام با مسئولان فدراسیون جهانی و چند کشور تعامل خوبی داشته‌ایم. خوشبختانه با رییس فدراسیون ترکیه تفاهم‌نامه مشترکی داشته و پیش‌نویسی برای تعامل بیشتر ورزشکاران شنا، شیرجه و واترپلوی ایران و ترکیه تهیه کرده‌ایم. البته هنوز توافق‌ قطعی نشده است. امیدواریم با هماهنگی ترکیه زمینه حضور ورزشکاران ایران در کمپ‌های این کشور و انتقال دانش مشترک فراهم آید.
رضوانی با اشاره به شعار امید، اقتدار و همت که از سوی مسئولان کاروان اعزامی ایران به المپیک مطرح شده بود، گفت: واقعا مسئولان وزارت ورزش و شخص دکتر عباسی مدیریت خوبی بر وضعیت کاروان داشته‌ و سعی کردند تا حد امکان اوضاع کاروان را با آرامش و ایجاد روحیه برای ورزشکاران مدیریت کنند.

۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.