بابادی وند: عالمیان شاهکار کرد(203)

بابادی وند: عالمیان شاهکار کرد(203)
مربی نوشاد عالمیان در المپیک لندن با بیان این مطلب که این ملی‌پوش پینگ پنگ ایران نابغه رشته‌اش است به کار بزرگ او برابر حریف هنگ کنگی اشاره کرد و این پیروزی را شاهکار خواند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن،  سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران پس از پیروزی نوشاد عالمیان برابر حریف هنگ کنگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه بسیار نفس‌گیری بود. نبرد با این حریفهنگ کنگی واقعا دشوار بود چرا که او رنگ 31 جهان را در اختیار دارد نوشاد با او بازی نکرده بود و از شرایطش شناختی نداشت اما خوشبختانه با آنالیزی که از بازی‌های این حریف هنگ کنگی داشتیم توانستیم برای سیستم‌های منحصر به فردش برنامه‌ریزی داشته باشیم و شکستش بدهیم.
وی ادامه داد: نوشاد عالمیان ورزشکاری جوان است در حالی که نخستین المپیکش را تجربه می‌کند برابر حریفی به پیروزی رسید که تجربه حضور در المپیک را داشت. در رقابتی سنگین، نفس‌گیر و میلیمتری شاهکار کرد.
بابادی وند با بیان این مطلب که خوشحالم این استعداد پینگ پنگ ایران به دومین بردش در رقابت‌های المپیک نیز رسید. حریف بعدی او یک پینگ پنگ باز آلمانی است که در رنک هفتم جهان قرار دارد و در بازی‌های قهرمانی جهان در سال 2011 که به میزبانی هلند برگزار شد سوم شد. اما او نیز قابل بردن است. به امید خدا نوشاد عالمیان می‌تواند او را نیز شکست دهد چرا که تا امروز نشان داده برابر حریفان قدرتمند چیزی کم ندارد و با اعتماد به نفس بالایش می‌تواند پیروز میدان‌ها باشد.
مربی نوشاد عالمیان در المپیک لندن درباره دلیل افت نوشاد در گیم‌های سوم و چهارم بیان کرد: نوشاد در ابتدای کار امتیازهای سرویس خوبی گرفت به نظر من او جزو سه نفر اول جهان در سرویس‌های خوب است اما حریف هنگ کنگی در ادامه راه سرویس‌های نوشاد را شناخت و به خوبی جواب داد او به گونه‌ای سرویس‌ها را دریافت می‌کردکه نوشاد در پاسخ به آن دچار مشکل شود. در برابر این تغییر سیستم هنگ کنگ برنامه‌ریزی کردیم و توانستیم در گیم آخر سیستمی ارائه دهیم که نوشاد بتواند حریفش را شکست دهد. خوشبختانه گیم پایانی فوق‌العاده نزدیک بود و خوشحالم که نوشاد توانست هنرش را در پینگ پنگ به نمایش بگذارد.
وی ادامه داد: با این دو برد که پس از مدت‌ها پینگ پنگ ایران در المپیک به دست آورد اعتماد به نفسی خوب برای نوشاد عالمیان ایجاد شده او میس‌تواند با این روحیه و اعتماد به نفس در دیدارهای بعدی نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. نوشاد عالمیان، پدیده استثنا و نابغه پینگ پنگ ایران است.

۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۹:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.