فرزام: منتظر درخشش سولماز عباسی باشید(202)

فرزام: منتظر درخشش سولماز عباسی باشید(202)
مربی قایقرانی رویینگ با اشاره به نتایج خوب 'سولماز عباسی' قایقران زن کشورمان و راهیابی او به مرحله یک چهارم نهایی المپیک لندن گفت: درخشش این قایقران المپیکی کشورمان را از امروز شاهد خواهید بود.
   
'افشین فرزام' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به لندن، با اشاره به رقابت نه چندان راضی کننده روز شنبه قایقرانی رویینگ اضافه کرد: من به طور مستقیم، مربیگری 'سولماز عباسی' را بر عهده دارم و می دانم شکست روز شنبه در حقیقت نوعی تاکتیک برای پرهیز از فشار این بازی ها بوده است.

وی افزود: عباسی و شادی هر دو روز یکشنبه عملکرد خوبی داشتند و توانسته اند با پیروزی در این مرحله در فهرست برنده ها جا بگیرند.با پیروزی امروز، وضعیت روحی نمایندگان رویینگ خیلی بهتر شده و این دو قایقران، عزمشان را برای برگزاری یک رقابت دیدنی آماده کرده اند.

وی در عین حال گفت: در گروه یک چهارم نهایی این دو نماینده ما کار سختی خواهند داشت چرا که در گروه آنها مدال آوران دوره های پیش المپیک قرار داشته و شکست آنها کار دشواری خواهد بود.

فرزام تصریح کرد: راهیابی به المپیک و گرفتن سهمیه در این رشته برای کشورمان جای غرور دارد و نمایندگان ما اگر هم در این دوره نتوانند مدال آور باشند، چیزی از ارزش های آنها کم نخواهد شد.

وی افزود: با شرکت نمایندگان ایران در المپیک لندن، رده بندی بین المللی آنها افزایش یافته و این یک پیشرفت با ارزش برای این رشته در کشورمان محسوب می شود!

این دو قایقران ایرانی روز سه شنبه 10 مرداد ماه در مرحله یک چهارم نهایی پارو می زنند.

شادی در گروه چهارم این مرحله با نمایندگان کشورهای دانمارک، نروژ، کوبا، جمهوری چک و لهستان مسابقه می دهد و عباسی در گروه نخست با قایقرانانی از استرالیا، نیوزیلند، مکزیک، پاراگوئه و آلمان رقابت می کند.

شادی و عباسی در صورت صعود از این مرحله به ترتیب در روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 13 مرداد ماه در مرحله نهایی به میدان می روند.
۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۹:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.