روزبهانی:تنها مشکلم عدم شناخت از حریفان است(197)

روزبهانی:تنها مشکلم عدم شناخت از حریفان است(197)
ترسی از حریفان نداریم ولی تنها مشکلم عدم شناخت لازم از آنهاست چرا که این بوکسور از آمریکای جنوبی بوده و من تا به حال این شانس را نداشتم با بوکسورهای آمریکای جنوبی مبارزه کنم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛احسان روزبهانی  که فردا باید در وزن منهای 81 مبارزه کند در خصوصو حریف کلمبیایی خود می گوید: این بوکسور هم مانند خودم در رقابت‏های جهانی صاحب سهمیه شده است اما شناخت لازمی از او ندارم.

وی تصریح کرد: البته از وقتی قرعه کشی مسابقات بوکس انجام شد تاکنون چند بار فیلم رقابت‎های "جیسون مونروی وارلا" را دیدم و با کمک مربیان، عملکرد وی را آنالیز کرده‎ام تا بتوانم در روز رقابت با شناخت بهتری روی رینگ قرار بگیرم.

بوکسور وزن 81- کیلوگرم ایران با ابراز امیدواری از اینکه نمایندگان بوکس ایران بتوانند عملکرد خوبی در بازی‏های المپیک داشته باشند و به طلسم مدال‌آوری بوکس در المپیک پایان دهند، خاطرنشان کرد: اطمینان داشته باشید نه من و نه هیچ یک از سه بوکسور دیگر در جریان بازی‌ها کم کاری نمی‎کنیم. ما با تمام توان روی رینگ قرار می‎گیریم. به خصوص اینکه از نظر روحی هم در شرایط خوبی هستیم.

روزبهانی که برای نخستین بار موفق به کسب سهمیه المپیک شده است، یادآور شد: در صورتی که بتوانم در اولین رقابتم پیروز شوم باید برای مبارزه دوم که در جمع 16 بوکسور برتر برگزار می‎شود به مصاف حریفی از ترکیه بروم. در غیر این صورت از دور مسابقات کنار می‎روم.

۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۷:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.