احمد ناطق نوری:مسئولان باید پاداش ویژه ای به خانم احمدی بدهند(194)

احمد ناطق نوری:مسئولان باید پاداش ویژه ای به خانم احمدی بدهند(194)
خانم الهه احمدی با موفقیتی که در رشته تیراندازی بدست آورد نیروی مضاعفی را در بین کاروان ورزش حاضر در لندن بوجود آورد و انصافا با حضور در فینال و کسب عنوان ششمی نشان داد بانوان ایران می توانند در المپیک هم مدال بگیرند.
احمد ناطق نوری، عضو هیات اجرایی و رئیس فدراسیون بوکس ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:شرکت در بین تیراندازان برتر المپیک  در نخستین تجربه المپیکی کار کوچکی نیست آن هم با این بودجه و امکاناتی  که ما نسبت به رقبای خود داریم بدون شک عنوان ششمی الهه احمدی در المپیک در حد یک مدال ارزش دارد و نیروی مثبتی را در بین ورزشکاران بودجود آورد .

وی ادامه داد:زمانی بود که  انتظار داشتیم ورزشکاران زن ما در المپیک از مرحله اول به دور بعد راه یابند ولی حالا می بینیم هم سهمیه می گیرند و هم اینکه ضمن صعود به فینال تا کسب مدال و رفتن بر روی سکو با حداقل امتیاز فاصله دارند لذا این تیرانداز زن ایرانی نشان داد بدون تردید در دوره های بعدی المپیک، بانوان ما حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص قرعه مشتزنان کشورمان اظهار داشت:از حق نگذریم بوکسورهای ما در همان دور نخست با قرعه های ساده ای روبرو نشدند ولی مهم نیست المپیک جای شکست دادن بزرگان جهان است و بچه های ما اگر به دنبال مدال المپیکی هستند باید این همین بوکسورهای بزرگ جهان را شکست دهند.


۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۶:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.