فخری: کم تجربگی عامل باخت عابدینی شد(193)

فخری: کم تجربگی عامل باخت عابدینی شد(193)
مربی تیم ملی شمشیربازی ایران پس از شکست مجتبی عابدینی در بازی‌های المپیک 2012 گفت: مجتبی برابر حریف خود کمی ترسیده بود و همین امر یکی از عوامل شکست او بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، پیمان فخری با اشاره به عملکرد خوب تنها نماینده ایران در این رشته عنوان داشت: به نظر من وقتی مجتبی از حریف خود پیش افتاد باید ریسک می‌کرد و با همان روند مسابقه را ادامه می‌داد. من این نکته را به او گفتم اما اثری نداشت.
مربی تیم ملی شمشیربازی با بیان این مطلب که عابدینی برابر حریف رومانیایی کمی ترسیده بود، ادامه داد: سطح مسابقات المپیک و فضایی که در سالن وجود دارد باعث شد او کمی بترسد و با استرس کار را دنبال کند. در حالی که اگر با همان روش قبلی به کار ادامه می‌داد، می ‌توانست برابر این بازیکن به پیروزی برسد.
پیمان فخری با بیان این مطلب که مصدومیتی که چند روز پیش نصیب مجتبی عابدینی شد روی کار او تاثیر منفی گذاشت، ادامه داد: با این حال او عملکرد بسیار خوبی داشت و این بازی تجربه بزرگی شد تا بتواند در رقابت‌های پیش رو و به خصوص بازی‌های آسیایی کره جنوبی به نتایج بهتری دست پیدا کند.

۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.