پوشش ضعیف و پراشتباه مسابقات دوچرخه سواری المپیک(192)

پوشش ضعیف و پراشتباه مسابقات دوچرخه سواری المپیک(192)
پوشش ضعیف و پراشتباه تلویزیونی مسابقه دیروز دوچرخه سواری جاده المپیک توسط تلویزیون'بی بی سی' انتقادات گسترده ای را به همراه داشته است.

به گزارش کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی ، علاقه مندان به ورزش دوچرخه سواری طی دیشب و امروز در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر، پوشش تلویزیونی 'بی بی سی' از مسابقات دوچرخه سواری جاده را به باد انتقاد گرفته اند.

این انتقادات، پس از ناکامی دوچرخه سواران سرشناس انگلیسی نظیر 'مارک کاوندیش' قهرمان جهان و 'بردلی ویگنز' قهرمان 'توردو فرانس'در این مسابقه، شدت بیشتری یافت و تماشاگران انگلیسی در اظهارنظرهایی که در زیر اخبار مربوط به دوچرخه سواری در وب سایت های خبری نوشتند،به روشنی عصبانیت خود را نشان دادند.

به گزارش گاردین، یکی از تماشاگران تلویزیونی نوشته است: نحوه پوشش و تحلیل و تفسیر مسابقه جاده در 'بی بی سی'، وحشتناک و بسیار ضعیف بود و گزارشگران حتی در مورد زمان مسابقه و اسم دوچرخه سواران مشهور جهان نیز بطور مکرر مرتکب اشتباه می شدند.

وجود صداهای مزاحم در پس زمینه گزارش مسابقه، عدم استفاده مناسب از گرافیک، ارائه اطلاعات اشتباه به بینندگان از جمله ضعف های تلویزیون 'بی بی سی' در پوشش مسابقه دوچرخه سواری جاده بود.

یکی از منتقدان نیز در توییتر نوشته است: نحوه پوشش مسابقه دوچرخه سواری جاده در روز شنبه، بدترین و پراشتباه ترین گزارش دوچرخه سواری بود که من شنیده بودم. واقعا باعث سرافکندگی است.

گاردین نوشت: برخی از تماشاگران تلویزیونی این مسابقه مدعی شده اند که گزارشگران 'بی بی سی' در ابتدا حتی برندگان مدال دوچرخه سواری جاده را اشتباه معرفی کردند.

این روزنامه افزود: در حالی که 'الکساندر وینوکوروف' قزاقستانی زودتر از خط پایان گذشت، بی بی سی 'ریگوبرتو اوران' کلمبیایی را که دوم شده بود، به عنوان برنده معرفی کرد.

'حتی کسانی به عنوان نفرات سوم، چهارم، پنجم معرفی شدند که در واقع رتبه ای بهتر از 30، 31 و 32 نداشتند.'
۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.