محسن شادی: امیدوارم به رکورد اصلی خودم نزدیک شوم (192)

محسن شادی: امیدوارم به رکورد اصلی خودم نزدیک شوم (192)
قایقران المپیکی ایران پس از صعود به مرحله یک چهارم پایانی روئینگ المپیک لندن امیدوار است در مرحله بعدی شرایط بهتری داشته باشد و به رکورد اصلی خود نزدیک شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی ، محسن شادی پس از رسیدن به مرحله یک چهارم روئینگ المپیک اظهار کرد: با توجه به این که می‌خواستم امروز در مسابقه شرکت کنم، برنامه‌ریزی کرده بودم که در مرحله نخست فشار زیادی را به خودم نیاورم تا برای رقابت‌ امروز آماده باشم. در این مسابقه نیز با تمام توان پارو زدم و سعی کردم، رکوردی را که مورد نظر است، ثبت کنم که خوشبختانه فکر می‌کنم، توانستم نتیجه‌ مناسبی را بگیرم.
وی ادامه داد: در گروه من چند پاروزن قدرتمند داشته و تایم‌ها نزدیک شد اما خوشبختانه از همان میانه مسابقه فاصله‌ام را بیشتر کردم و به عنوان نفر دوم راهی مرحله یک چهارم شدم. امیدوارم بتوانم در مرحله بعدی وضعیت مسابقه‌ام را بهتر و نتیجه‌ مناسب‌تری را کسب کنم.
شادی در پاسخ به این سوال که چرا نتوانست رکورد اصلی خود را به ثبت برساند، بیان کرد: شرایط مسابقه‌ای متفاوت است. تمام حریفان برای بهترین نتیجه‌ در المپیک پارو می‌زنند و در کنار این مساله وضعیت آب و هوایی نیز تاثیرگذار است. فکر می‌کنم در مرحله شانس مجدد، رکوردی نزدیک به رکورد اصلی‌ام را ثبت کردم و امیدوارم بهتر و بهتر شوم.
وی با اشاره به رقابت با پاروزن لیتوانی که در مرحله رپه‌شارژ اول شد، بیان کرد: پاروزن اروپایی در لاین چهارم قرار داشت و من در لاین اول بودم. در این مسابقه باد از کنار ما می‌وزید و به همین دلیل فشار باد روی من بیشتر بود. در کنار این مساله لاینی که در کنار آن پارو می‌زدم، موج بیشتری داشت. فکر می‌کنم که این موضوع نیز در رکورد امروزم تاثیرگذار شد.

۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.