سرپرست تیم های ملی واترپلو: جوانان با دو برد شانس حضور دربین12 تیم جهانی رادارند

سرپرست تیم های ملی واترپلو: جوانان با دو برد شانس حضور دربین12 تیم جهانی رادارند
درصورتیکه تیم ملی جوانان کشورمان بتواند به دو پیروزی در گروه خود دست یابد می تواند به جمع 12 تیم برتر مسابقات جهانی راه یابد.
نادر غفوری، سرپرست تیم های ملی واترپلو با بیان این مطلب به سایت خبری کمیته ملی المپیک گفت:یونان، مونته نگرو ،مصر و دومینیکن در گروه تیم ملی جوانان ما در مسابقات جهانی کرواسی قرار دارند که  کشورهای فوق از کلاس خاصی در بازی برخوردار بوده که در این بین یونان و دومینیکن خیلی قوی هستند اما اگر بچه ها بتوانند به دو پیروزی در این رقابتها دست یابند شانس بسیاری برای حضور در بین 12 تیم برترداریم.
وی ادامه داد:در حال حاضر 17 بازیکن در ادروی مشترک با مجارها قراردارند تا خود را برای رقابتهای جهانی آماده کنند در واقع این آخرین تمرین جدی آنها با یک حریف خوب اروپایی خواهد بود وامیدواریم بچه ها در این بازیها نتایج خوبی بگیرند.
غفوری در پاسخ به این سئوال که چرا تیمهای ملی جوانان ما نتایج خوبی می گیرند اما همین بازیکنان وقتی وارد تیم ملی بزرگسلان می شوند نمی توان مثل گذشته از آنها استفاده کرد گفت:این مشکل برای اکثر رشتهای ورزشی ما وجود دارد که خوب دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که مهمترین آن اینست که افراد در سنین جوانی تمام تمرکز و قدرتشان را برروی ورزش می گذارند اما همین که وارد بزرگسالی می شوند مشکلات زندگی نمی گذارد بر روی ورزشی تمرکز کند که برایش در آمد زایی ندراد.
۱۲ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۴:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.