کمیته برگزاری در مورد جایگاه های ویژه خالی ورزشگاه ها تحقیق می کند(181)

کمیته برگزاری در مورد جایگاه های ویژه خالی ورزشگاه ها تحقیق می کند(181)
کمیته میزبانی بازی های المپیک 2012 لندن در مورد هزاران صندلی خالی جایگاه های ویژه در جریان برگزاری مسابقاتی مثل شنا و تنیس تحقیق می کند.
  به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازخبرگزاری ها، این جایگاه ها در حالی در اولین روز برگزاری بازی های المپیک خالی ماندند که بسیاری از علاقمندان قبل از شروع مسابقات موفق به خرید بلیت نشدند.
تعدادی از این جایگاه های خالی شامل بهترین مکان ها از نظر زاویه دید است که برای 'خانواده المپیک' یعنی اعضای کمیته های ملی المپیک، اسپانسرها، ورزشکاران، مقامات کمیته بین المللی المپیک و رسانه ها کنار گذاشته شده بودند.
سخنگوی کمیته برگزاری المپیک لندن در این باره اظهار داشت: در مورد اینکه این صندلی ها متعلق به چه کسانی بوده و چرا این افراد به ورزشگاه نیامدند، تحقیق خواهیم کرد.
یکی از مسابقاتی که صدها صندلی جایگاه های ویژه آن خالی ماند، مسابقه شنای 400 متر مختلط انفرادی با حضور شناگران مطرحی چون 'مایکل فلپس' و 'رایان روکت' بود که بلیت های آن متقاضیان بسیاری داشت.
از طرفی بهای بلیت بسیاری از مکان های محل برگزاری مسابقات المپیک ارزان نبوده به طوریکه تعدادی از بلیت های مراسم افتتاحیه در آخرین دقایق به قیمت سیصد تا سه هزار دلار هم به فروش رسید.
با وجود جایگاه های خالی تماشاگران در مسابقات شنا و تنیس در زمین ویمبلدون، مسابقات دوچرخه سواری جاده را صدها هزار نفر با ایستادن در کنار مسیر مسابقه در خیابان های لندن و اطراف آن از نزدیک و به صورت رایگان تماشا کردند. / ایرنا

۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.