علی آبادی:ششمی احمدی کمتر از مدال المپیک نیست(172)

علی آبادی:ششمی احمدی کمتر از مدال المپیک نیست(172)
رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که مقام ششمی الهه احمدی بانوی تیرانداز المپیکی ایران کمتر از کسب مدال نیست و بدون شک در المپیک بعدی ورزش بانوان ایران مدال کسب می کند.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مهندس علی آبادی با اشاره به رشد ویژه ورزش بانوان ایران در مسابقات المپیکی تاکید کرد : از نظر کمی و کیفی ورزش بانوان ایران درمسابقات المپیک رشد بسیار زیادی داشته است و به نظر می رسد با توجه به جایگاه و مسیر رشدی که بانوان ایران پیدا کرده اند در میادین بزرگ به کسب  مدال امیدوارتر باشیم.اگر این مسیر ادامه یابد قطعا کسب مدال توسط بانوان در رشته های مدال آوری همچون تیراندازی و تیرو کمان و قایقرانی دور از ذهن نیست.

رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر سرمایه گذاری ویژه به روی ورزش بانوان در کشور ادامه داد:ورزش بانوان ایران می تواند با توجه به تاکید بر حفظ حجاب به عنوان الگویی مناسب برای ورزشکاران زن مسلمان معرفی شود که برای این کار باید سرمایه گذاری ویژه ای به روی ورزش بانوان و شناخت استعدادهای درخشان آن همت گمارد.

در این راه کمیته ملی المپیک با توجه به ارزش معنوی قهرمانی ورزشکاران زن مسلمان ایرانی توسعه ورزش بانوان را در بعد قهرمانی سرلوحه قرار می دهد تا با توجه به روند خوبی که ورزش بانوان دارد در المپیک 2016 اولین مدال تاریخ ورزش بانوان ایران را در المپیک کسب کنیم.

نائب رئیس شورای المپیک آسیا در پایان به مسئولین و کادر فنی تیم ملی تیراندازی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تا با تلاش و کوشش بیشتر و حمایت هر چه مطلوب تر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این رشته در المپیک به مدال دست یابد.

۷ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۳:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.