زارع پور: انتظار ما از عالمیان برآورده شد(171)

زارع پور: انتظار ما از عالمیان برآورده شد(171)
رییس فدراسیون تنیس روی میز پس از پیروزی نوشاد عالمیان در اولین دیدار خود در المپیک گفت: ما از نوشاد انتظار بازی خوب را داشتیم که انتظارمان را برآورده کرد اما او جا دارد دو المپیک دیگر را هم تجربه کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محمد زارع‌پور در جمع خبرنگاران حاضر در لندن اظهار کرد: عالمیان از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است. او اولین برد پینگ پنگ ایران در المپیک را در تاریخ ثبت کرد. از او انتظار بازی خوب داشتیم که اینچنین هم شد.

وی در مورد مسابقه بعدی عالمیان گفت: حریف هنگ کنگی او در رنک 32 جهان قرار دارد اما عالمیان تمام توان خود را خواهد گذاشت. او پیش از این نیز یک بار حریفی که نفر نهم جهان را هم بوده شکست داده است. امیدواریم عملکرد او در المپیک باعث ارتقای رنکینگ جهانی او شود. عالمیان بهترین رنکینگ ایرانی‌ها در طول تاریخ را دارد که آن هم رده 77 جهان است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز به اردوهای پیش از المپیک عالمیان اشاره کرد و گفت: او در کمپ اروپایی اشلایگر با اکثر المپیکی‌ها تمرین کرد و آن رقابت‌ها به او کمک زیادی کرد. البته نوشاد جوان است و جا دارد دو المپیک دیگر را هم تجربه کند. من از اینجا از خانواده و پدر او که زحمت زیادی برای او می‌کشند و همچنین جامعه پینگ پنگ تشکر می‌کنم و این برد را به او تبریک می‌گویم.
۷ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۳:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.