سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری: اگر مصدوم نمی شدند شرایط بهتر بود(166)

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری: اگر مصدوم نمی شدند شرایط بهتر بود(166)
مهرداد صفرزاده پس از اتمام کار رکابزنان در المپیک لندن، به سانحه و مصدومیتی که برای ملی‌پوشان ایران رخ داد اشاره می‌کند و معتقد است که اگر زرگری مصدوم نمی‌شد می‌توانست نتیجه فوق‌العاده‌ای به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی ،سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران درباره عملکرد رکابزنان بیان کرد: متاسفانه امیر زرگری و علیرضا حقی به دلیل مصدومیت نتوانستند به نتیجه پیش‌بینی شده برسند. امیر زرگری که در همان ابتدا از دور خارج و به بیمارستان منتقل شد و علیرضا حقی نیز با مصدومیتش به کار ادامه داد اما نتوانست از خط عبور کند. سطح رقابت‌ها فوق‌العاده نسبت به گذشته بالا بود و در نهایت نیز دوچرخه‌سواری قهرمان شد که هیچ کس فکرش را نمی‌کرد.

وی ادامه داد: رکابزنان انگلیسی که در توردوفرانس اول و دوم شده بودند برای کسب مدال در المپیک نیز تلاش می‌کردند اما در نهایت قهرمان قزاقستانی توانست مدال طلا را به دست بیاورد. این وضعیت نشان می‌دهد که سطح رقابت‌ها فوق‌العاده بالا بود.

صفرزاده در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد مهدی سهرابی نیز دور از انتظار نبود بیان کرد: سطح رقابت‌ها خیلی بالا بود. ما حساب ویژه‌ای روی امیر زرگری باز کرده بودیم که متاسفانه آسیب دید اگر او دچار سانحه نمی‌شد مطمئن باشید ما نتیجه بهتری می‌گرفتیم.


۷ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۲:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.