عابدینی: بهترین مبارزه ام را به نمایش می‌گذارم (155)

عابدینی: بهترین مبارزه ام را به نمایش می‌گذارم (155)
نخستین شمشیرباز المپیک ایران خودش را بدشانس‌ترین ورزشکار می‌داند که در مرحله نخست به مرحله‌ای دشوار برخورد کرده اما معتقد است که اعتماد به نفس لازم برای به نمایش گذاشتن عملکردی مناسب را از دست نخواهد داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی لندن ، مجتبی عابدینی به آسیب‌دیدگی جزئی‌ مچ پا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی در دهکده المپیک دارم. آسیب‌دیدگی قدیمی‌ام از ناحیه مچ‌پا کمی بیشتر شده بود که امروز احساس درد کردم، به همین دلیل قرار است بعدازظهر فیزیوتراپی داشته باشم. به جز این مصدومیت شرایط بدنی و روانی‌ام مناسب است و به عبارتی قدرتمند ظاهر خواهم شد.

شمشیر‌باز المپیکی ایران درباره حریف رومانیای خود عنوان داشت:  از حریف اروپایی‌ام شناخت دارم. او نفر دوم تیم رومانی است که در جام جهانی به مدال برنز رسیده است. فکر می‌کنم بدشانس‌ترین ورزشکار بودم که با این قرعه روبرو شدم. در هر حال اعتماد به نفسم را از دست نخواهم داد، چرا که می‌خواهم برای ایران بهترین نتیجه را بگیرم.

عابدینی در صورت پیروزی برابر شمشیرباز اهل رومانی باید به مصاف شمشیربازی از کره جنوبی برود.

وی درباره این حریف آسیایی‌اش گفت: با شمشیرباز کره‌ای اردوی مشترک داشتیم و از او شناخت دارم و او نیز سابقه قهرمانی جهان دارد و سبک بازی‌ وی در اسلحه سابر منحصر به فرد است اما تمام تمرکز من بر روی دیدار نخست است تا بتوانم برنده شوم به مرحله بعد صعود کنم.

مجتبی عابدینی نخستین شمشیرباز ایرانی است که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی سهمیه المپیک به دست آورده است.

۷ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۸:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.