بابادی‌وند: شهسواری تجربه کافی نداشت(152)

بابادی‌وند: شهسواری تجربه کافی نداشت(152)
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: شهسواری نمایش خوبی داشت اما شکست او به دلیل نداشتن تجربه کافی در المپیک بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مهرداد بابا‌دی‌وند در خصوص شکست ندا شهسواری اظهار داشت: شهسواری علمکرد خوبی از خود نشان داد اما حریف وی چندین المپیک را تجربه کرده بود و همان‌طور که می‌دانید کسب سهمیه در قاره آفریقا به مراتب راحت‌تر از آسیا است.

وی افزود: بانوان ایران از قاره‌ای کسب سهمیه می‌کنند که بزرگان این رشته در آن فعالیت می‌کنند ما پس از سال‌ها برنامه‌ریزی توانستیم سهمیه المپیک را کسب کنیم و حریف هم امروز به لحاظ فنی بالاتر از شهسواری بود.

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ تصریح کرد: نکته جالب اینجا بود که وقتی مسابقه تمام شد حاضران در سالن ندا را تشویق کردند با توجه به چند تجربه‌ای که از حضور در المپیک دارم تا به حال ندیده بودم که یک بازیکن بازنده را تشویق کنند و این نشان می‌دهد که عملکرد شهسواری خوب بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط تنیس روی میز بانوان بهتر می‌شود یا خیر گفت: شک نکنید که این اتفاق رخ می‌دهد، برای اولین بار که وارد مسابقات جهانی شدیم رنکینگ ‌ما به 99 رسید و در مسابقاتی که سه ماه پیش در آلمان برگزار کردیم این رنکینگ به 57 رسید. این نشان می‌دهد که پیشرفت کرده‌ایم و 40 پله صعود داشته‌ایم. شرایط برای پیشرفت بانوان فراهم است،‌ ما در چه بخش مردان و چه زنان رشد خوبی داشته‌ایم و از این بهتر هم خواهیم شد.
عالمیان این پتانسیل را دارد او نابغه تنیس روی میز ایران است. من صحبت‌هایی که با عالمیان داشتم،‌ متوجه شدم که او اعتماد به نفس بالایی دارد و امیدوارم مثل همیشه شگفتی‌ساز شود و دل مردم را شاد کند.

۷ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۷:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.