پورکاظمی:همه ورزشکاران ایران در سلامت کامل هستند(142)

پورکاظمی:همه ورزشکاران ایران در سلامت کامل هستند(142)
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک از سلامت جسمی و روحی کلیه ورزشکاران ایرانی مستقر در دهکده بازی های المپیک لندن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛  دکتر لطفعلی پورکاظمی تصریح کرد: خوشبختانه ورزشکاران المپیکی کشورمان که تا به امروز(شنبه) وارد دهکده بازی های المپیک لندن شده اند، در صحت و سلامت کامل به سر می برند اما در عین حال کلینیک پزشکی ایران به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به کلیه اعضای کاروان است.

 وی با اشاره به تغییرات آب و هوایی مکرری که در لندن اتفاق می افتد، افزود: این سرد شدن و گرم شدن هوا بعضا باعث کوفتگی مختصر عضلات ورزشکاران می شود با این حال با توجه به مشاوره هایی که ارائه می شود این مورد هم نگران کننده نیست.

دکتر پورکاظمی تصریح کرد: به هر ترتیب هیچ یک از اعضای کاروان ورزش ایران نباید نگران سلامت خود باشند چرا که علاوه بر تیم مجرب پزشکی ایران ارتباط بسیار خوبی هم با بیمارستان دهکده بازی ها داریم و آنها به لحاظ دارویی و امکانات پزشکی به خوبی  با ما همکاری می کنند.

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره همراهی گروه پزشکی با ورزشکاران کشورمان حین برگزاری مسابقات، یادآور شد: بحث پوشش مسابقات را میزبان خود به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و در عین حال گروه پزشکی ایران تا آنجایی که امکان داشته باشد در کنار ورزشکاران عزیزمان هستند.
وی همچنین یادآور شد: تا صبح روز شنبه هیچ یک از ورزشکاران کشورمان مورد تست دوپینگ قرار نگرفته اند اما در عین حال همگی این آمادگی را دارند که به محض حضور ماموران وادا و کمیته بین المللی المپیک نسبت به دادن تست دوپینگ اقدام کنند.

۷ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.