خسرو قمری : شرایط آب و هوایی به نفع رکابزنان کشورمان است(134)

خسرو قمری : شرایط آب و هوایی به نفع رکابزنان کشورمان است(134)
رقابتهای دوچرخه سواری المپیک 2012 لندن در حالی از ساعاتی دیگر با برگزاری مسابقات در ماده استقامت آغاز خواهد شد که سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری شرایط آب و هوایی روز نخست این مسابقات را به نفع رکابزنان کشورمان دانست.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک خسرو قمری سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با بیان این مطلب افزود : در نخستین روز از رقابتهای المپیک 2012 لندن و در رشته دوچرخه سواری، امروز شنبه هفتم مرداد ماه 144 دوچرخه سوار از 62 کشور از ساعت 13:30 به وقت تهران در ماده استقامت جاده و به مسافت 248 کیلومتر و در مسیر "The mall" با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی بیان کرد : مهدی سهرابی، امیر زرگری و علیرضا حقی، به عنوان سه رکابزن ملی پوش کشورمان در این دوره از مسابقات المپیک که یکی از بزرگترین رویداد ورزشی جهان خواهد بود، شرکت خواهند کرد.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری درباره شرایط آب و هوایی روز نخست رقابتهای دوچرخه سواری المپیک تاکید کرد : خوشبختانه در نخستین روز رقابتهای دوچرخه سواری سی امین دوره المپیک 2012 لندن، شرایط آب وهوایی بسیار مطلوبی حاکم است که با توجه به این امر و مساعد بودن شرایط جوی برای رکابزنان کشورمان امیدوارم شاهد کسب بهترین نتیجه از دوچرخه سواران ملی پوش کشورمان باشیم.

وی درباره سطح آمادگی دیگر رکابزنان شرکت کننده در این دوره از مسابقات یادآور شد : رقابتهای المپیک یکی از مهمترین مسابقه های ورزشی در سطح جهان است که تمامی ورزشکاران برای کسب بهترین نتیجه در این مسابقه، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد، دوچرخه سواران شرکت کننده در این دوره از بازی های المپیک نیز به طور حتم با بالاترین سطح آمادگی خود با دیگر رکابزنان به رقابت خواهند پرداخت.

۷ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۴۲

نظر مخاطبان

fateme
۱۳۹۱/۰۵/۰۷
0
0
0

امیدوارم موفق باشن


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.