رقابت شادی با قهرمان آسیا در دور نخست (99)

رقابت شادی با قهرمان آسیا در دور نخست (99)
محسن شادی در مرحله نخست رقابت های رویینگ المپیک باید به مصاف حریفانی قدرتمند برود که یکی از آنها همان پارو زن هندی است که قهرمان آسیا شد و از اصلی ترین حریفان او در آسیا محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به لندن، دو پاروزن رویینگی ایران در المپیک لندن از فردا در مرحله گروهی به مصاف حریفان خود می روند.

 محسن شاید قهرمان جوانان جهان در گروه اول باید با همان حریف اصلی خود در آسیا که از هند است رقابت کند و دیگر حریفان وی نیز از مکزیک، بلژیک،شیلی و کوبا هستند.

در گروه دوم نیز کشورهای پرو، آلمان، نروژ، هنگ کنگ، لیتوانی و آرژانتین به مصاف هم خواهند رفت. سوئد، آذربایجان، برزیل، موناکو، زیمباوه و کامرون در گروه سوم هستند. نیجریه، نروژ، مصر، السالوادور و نیوزلند نیز در گروه چهارم قرار دارند، در گروه پنجم نیز چین، لهستان، قزاقستان، کره جنوبی و بریتانیا به مصاف هم خواهند رفت و در آخرین گروه نیز ورزشکارانی از کشورهای چین تایپه، آمریکا، تونس، کرواسی و جمهوری چک حضور دارند.

در بخش بانوان نیز سولماز عباسی نماینده رویینگ ایران باید در گروه نخست با حریفانی از کشورهای لیتوانی، آرژانتین، برزیل، نیوزلند و ایرلند رقابت کند. در بخش بانوان سه گروه شش تیمی و دو گروه پنج تیمی در مرحله نخست با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
منبع ایسنا

۶ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.