علی مظاهری : می خواهم نخستین مدال آور بوکس ایران در المپیک باشم(94)

علی مظاهری : می خواهم نخستین مدال آور بوکس ایران در المپیک باشم(94)
ورزشکار وزن 91+ بوکس گفت : در اوج آمادگی جسمانی و روحی هستم و در نظر دارم با تمام وجودم بر روی رینگ لندن به مبارزه بپردازم و نخستین مشت زنی در تاریخ ورزش ایران باشم که پس از 70 سال به مدال المپیک دست یابم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، علی مظاهری در ادامه افزود :  اگر چه در اولین تجربه ام در بازی های المپیک 2008 پکن ناکام ماندم اما تمام تلاش خود را در این 4 سال فرصت زمانی انجام داده ام تا بتوانم بار دیگر حضور در المپیک را تجربه کنم و در آخرین فرصتم در این رویداد مهم ورزشی شگفتی ساز شوم.
پرچمدار کاروان ورزشی ایران اظهار داشت: خوشبختانه تیم بوکس ایران از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است در بازی های المپیک داشتن روحیه و انگیزه بالا یک امتیاز بسیار ویژه است و اصلاً همین ویژگی باعث می شود که بوکسورهای ما در لندن کارهای بزرگی را انجام بدهند. با توجه به شرایط موجود من بسیار امیدوارم که بعد از گذشت 70 سال بتوانیم از المپیک مدال بگیریم هر چند کار بسیار دشواری را برای کار در لندن پیش رو داریم .
وی اظهار داشت: به هر حال هر 4 بوکسور المپیکی ایران شانس کسب مدال را دارند و می توانند طلسم بی مدالی را بشکنند.
مظاهری در خصوص رقبای اصلی خود در بازی های المپیک بیان داشت: بازی های المپیک رویداد و میدان بزرگی است که بهترین ها و نخبه های هر رشته ورزشی در آن شرکت می کنند اما این موضوع نمی تواند باعث تضعیف روحی ما شود چرا که ما چیزی از آنان کم نداریم. در وزن 91+ کیلوگرم 6 حریف قدرتمند در این رقابت ها شرکت می کنند که مشت زنان اوکراین ، کوبا ، روسیه ، آذربایجان از رقبای اصلی من خواهند بود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

۶ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.