پورکاظمی: ورزشکاران ایران مشکلی از نظر پزشکی ندارند(93)

پورکاظمی: ورزشکاران ایران مشکلی از نظر پزشکی ندارند(93)
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت : دستگاه‌های مختلفی را هم به لندن آورده‌ایم و از این لحاظ ورزشکاران ما هیچ مشکلی نخواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن دکتر لطفعلی پورکاظمی اظهار کرد داشت : تا به حال 25 نفر از کاروان ایران وارد دهکده شده‌اند که هیچ مشکلی ندارند. خوشبختانه بیمارستان دهکده نیز در کنار کلینیک ایران قرار گرفته است و 3 بیمارستان فوق تخصصی در شهر لندن هم کاملا آماده ارائه خدمات هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از لحاظ ماساژ و فیزوتراپی ورزشکاران ایران در زمان اوج مسابقات دچار مشکل نخواهند شد ، گفت: در حال حاضر دو پزشک و دو فیزیوتراپ برای تیم ایران مستقر هستند. ضمن این که خود بیمارستان دهکده نیز 25 تخت ماساژ و امکانات فیزیوتراپی دارد.

 دکتر پورکاظمی همچنین در مورد وضعیت آزمایشات دوپینگ در جریان بازی‌های المپیک گفت: از حدود 10 هزار و 500 ورزشکاری که در بازی‌ها شرکت می‌کنند، در حدود پنج هزار نفر تست گرفته خواهد شد. از نفرات اول تا سوم این مسابقات 100 درصد نمونه گیری می‌شود و آزمایش دوپینگ روی بیشتر نفرات چهارم تا ششم نیز انجام خواهد شد. پنج هزار تستی که گرفته می‌شود، چهار هزار تای آن تست ادرار خواهد بود و هزار تست خون نیز گرفته می‌شود. جواب آزمایشات دوپینگ نیز 72 ساعت پس از نمونه گیری اعلام می‌شود.

۶ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.