سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری: رکابزنان با تعصب ما می توانند در المپیک موفق شوند(86)

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری: رکابزنان با تعصب ما می توانند در المپیک موفق شوند(86)
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری: امیدواریم با تلاشی که این ملی‌پوشان باتعصب می‌کنند دوچرخه‌سواری ایران نتیجه خوبی در المپیک بگیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی خسرو قمری وضعیت تمرینی رکاب‌زنان المپیکی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: ملی‌پوشان در روز نخست به دلیل سفری که داشتند استراحت کردند اما از سه شنبه تمرین‌های منظم‌ خود را آغاز کردند تا برای مصاف با بهترین‌های جهان به وضعیت ایده‌آل برسند. خوشبختانه مسیری که مسئولان میزبان در اختیار دوچرخه‌سواران حاضر در المپیک قرار داده‌اند مناسب است و رکاب‌زنان ایرانی نیز برای شرکت در بخش استقامت آماده و آماده‌تر می‌شوند.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به آمادگی روحی و روانی ملی‌پوشان نیز بیان کرد: تمرین‌های پرنشاط رکاب‌زنان در مسیر تمرینی باعث شده تا تیم ملی هم از نظر روانی و هم از نظر فنی به شرایط خوبی برسد. خوشبختانه با امکاناتی که دهکده المپیک دارد رکاب‌زنان بدون هیچ دغدغه‌ای کارخود را ادامه می‌دهند و به وضعیت مورد نظر کادر فنی نزدیک می‌شوند.

قمری درباره وضعیت آب و هوایی لندن نیز گفت: خوشبختانه از روزی که وارد لندن شده‌ایم آب و هوا بهتر است. نکته‌ مهم که به نفع ورزشکاران ما خواهد بود عدم بارندگی است چرا که رکاب‌زنان اروپایی تجربه رقابت در آب و هوای بارانی و مسیرهای لغزنده را دارند و اگر می‌خواستیم در این شرایط با آنها رقابت کنیم کارمان فوق‌العاده دشوار می‌شد اما حالا که شرایط جوی کاملا آفتابی است، وضعیت رکاب‌زنان ایرانی نیز بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان ما بسیار باتجربه‌اند. امیر زرگری و مهدی سهرابی در باشگاه‌های اروپایی رکاب می‌زنند و علیرضا حقی نیز از بهترین‌های ایران شناخته می‌شود.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره‌ حضور ماموران ضد دوپینگ در رقابت‌ها نیز بیان کرد: ماموران ضددوپینگ در محل مسابقات حضور دارند اما آزمایش‌های آنها همانند همیشه پس از مسابقه و بر اساس قرعه‌کشی و نفرات نخست آغاز می‌شود تا به خوبی از اتفاق‌های غیر قابل پیش‌بینی جلوگیری کنند.

قمری در پاسخ به این‌ که تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز ملی‌پوشان را تهیه کرده‌اید یا خیر؟ بیان کرد: از نظر امکاناتی مشکلی نداریم. یک دوچرخه برای ماده تایم‌تریل می‌خواستیم که آن را تهیه کرده‌ایم و قرار است علیرضا حقی پس از تمرین‌های استقامتی عصر دیروز با این دوچرخه نیز تمرین کند تا اگر مشکلی داشت آن را برطرف کنیم. دیگر تجهیزات مورد نیاز ملی‌پوشان نیز تهیه خواهد شد.

۶ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.