افشارزاده:می‌توانیم بهترین نتیجه‌ تاریخ را بگیریم(83)

افشارزاده:می‌توانیم بهترین نتیجه‌ تاریخ را بگیریم(83)
دبیر کمیته ملی المپیک گفت: اگر حادثه غیر مترقبه‌ای پیش نیاید، می‌توانیم بهترین نتیجه‌ تاریخ را بگیریم.

به گزارش سایت کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن بهرام افشارزاده در رابطه با آخرین وضعیت ورزشکاران ایرانی در دهکده بازی‌های المپیک گفت: سعی ‌کرده‌ایم بهترین امکانات را برای ورزشکاران مهیا کنیم. همکاری‌های لازم با کاروان ایران شده است و از لحاظ پزشکی نیز شرایط مهیا است. در حدود 200 میلیون تومان وسایل پزشکی خریداری شده و به دهکده آورده‌ایم.

وی در مورد نشست احتمالی مسئولان ورزش ایران با مقامات کمیته‌ بین‌المللی المپیک گفت: سعی داریم با مدیر کل روابط بین‌الملل کمیته‌ بین‌المللی المپیک و همچنین حسین مسلم و شیخ احمد، مسئولان شورای المپیک آسیا و سایر مقامات نشست‌هایی داشته باشیم که باید زمان این نشست‌ها را هماهنگ کنیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک همچنین درباره شرایط ورزشکاران ایران گفت: حداقل توقع 3 تا 5 مدال طلا را داریم البته اگر حادثه غیر مترقبه‌ای پیش نیاید. مدال گرفتن بستگی به شرایط ورزشکار، قرعه و موارد دیگر دارد. اگر حادثه ای پیش نیاید، می‌توانیم بهترین نتیجه‌ تاریخ را بگیریم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا جودو ایران با وجود این که ورزشکاری را به میدان مسابقه نمی‌فرستد، آیا افرادی را به لندن خواهد آورد؟ گفت: همان طور که از قبل گفته شده بود، رودکی به المپیک می‌آید و میراسماعیلی نیز او را همراهی خواهد کرد.

وی همچنین در مورد حضور روسای فدراسیون‌ها در لندن گفت: افرادی نظیر پولادگر، رضازاده و باقرزاده در دهکده هستند و برای خطیب سرپرست فدراسیون کشتی هم آی دی کارت گرفته‌ایم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک همچنین گفت: در این مدت سعی ‌کرده‌ایم از نظر مالی شرایطی را مهیا کنیم تا فدراسیون‌ها در آرامش به سر ببرند. ورزشکار هم باید از تمام توان خود استفاده کند. در مجموع فضای خوبی بر تیم‌های ما حاکم است البته در برخی از رشته‌ها مقوله مدال آوری متفاوت است، مثلا تنیس روی میز اگر یک برد بیاورد، بهترین نتیجه‌ تاریخ است.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که کدام ورزشکاران کاروان ایران شانس بیشتری برای مدال گرفتن دارند، گفت: از ورزشکار خاصی نمی‌توانم اسم ببرم، چون قرعه ها مشخص نیست و حوادث خبر نمی‌کند. در مسابقات جهانی وزنه‌برداری چند سال قبل بود که محمد حسین برخواه 10 کیلو از حریفش جلو بود اما دستش در رفت، یا فلاحتی‌نژاد که 10 کیلو عقب بود و اول شد. در مورد ورزش‌های رکوردی نسبتا می‌شود حدس‌هایی را زد که یکی ـ دو طلا را در وزنه‌برداری پیش‌بینی ‌کرده‌ایم، در کشتی آزاد و فرنگی هم پیش‌بینی‌ها هم همین طور بوده است.

۶ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.