علی آبادی:در این دوره شرایط ورزشکاران ما بهتر است(80)

علی آبادی:در این دوره شرایط ورزشکاران ما بهتر است(80)
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: 35 سال است برای ایران حاشیه‌سازی می‌کنند اما ما به لطف خدا همیشه از حاشیه‌ها عبور کرده‌ایم.
محمد علی‌آبادی پس از ورود به این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ گستردگی در این دوره شرایط ورزشکاران ما بهتر است. تست‌هایی که در طی شش ماه گذشته در رشته‌های کشتی و وزنه‌برداری داشته‌ایم، نشان می‌دهد که این دو رشته شرایط خوبی دارند ضمن اینکه در چند رشته دیگر مانند قایقرانی و دوومیدانی رکوردهای خوبی به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: آنها تلاش زیادی برای کسب مدال در این دوره از رقابت‌ها دارند. با این حال مطئن باشید در المپیک بعدی تلاش ورزشکاران ایران برای کسب مدال در شش، هفت رشته خواهد بود.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه به مدال‌آوران المپیک، در همان لندن پاداشی اهدا می‌شود یا خیر یادآور شد: پاداش مدال‌آوران را وزارت ورزش پرداخت می‌کند اما ما هم تصمیم گرفته‌ایم هر ورزشکاری که مدال می‌آورد در همان لحظه بر روی سکو، جایزه‌اش را اهداء کنیم. ما برای طلا 5 هزار دلار و مبلغی کمتر را برای مدال‌های نقره و برنز در نظر گرفته‌ایم. البته باز هم تاکید می‌کنم که این جدای پاداشی است که پیش از این از سوی وزارت ورزش در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال خبرنگار اعزامی فارس که عده‌ای برای کاروان ورزش ایران در لندن حاشیه‌سازی می‌کنند، آیا مسوولان ورزش برای این موضوع تدابیری را اندیشیده‌اند یا خیر؟ گفت: 35 سال است که برای کشور ما حاشیه‌سازی می‌کنند اما ما به لطف خدا همیشه از این حاشیه‌ها عبور کرده‌ایم. اینجا هم یقینا مشکلاتی خواهیم داشت که با تدابیری که دوستان می‌اندیشند می‌توانیم از این حاشیه‌‌ها نیز عبور کنیم.

علی‌آبادی در پایان در خصوص اینکه آیا تا پایان رقابت‌ها در لندن خواهد ماند یا خیر؟ تصریح کرد: این موضوع بستگی به شرایط دارد.

منبع:فارس

۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۰:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.