816 جایگاه خبری برای کلیه خبرنگاران در لندن

816 جایگاه خبری برای کلیه خبرنگاران در لندن
مرکز خبری اصلی بازیهای المپیک لندن در شمال غربی پارک المپیک واقع شده که ضمن برخورداری از 816 جایگاه خبری باکلیه امکانات برای خبرنگاران از سیستم حمل و نقل عمومی نیز برخوردار می باشد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این مرکز همچین برخوردار از 5 سالن اصلی کنفرانس با تجهیزات مربوط به شنیدن صدا و ترجمه همزبان به زبانهای چینی ، فرانسوی ، روسی ، ایتالیایی، ژاپنی ، کره ای ، پرتقالی ، اسپانیایی و البته انگلیسی می باشد .

این مرکز در مجموع 32 بخش خبری دارد که در هر بخش یک مسئول اصلی حضور دارد که وظیفه اش کنترل همه امور خبرنگاران می باشد ، 100 مسئول اصلی در کنار 1400 داوطلب در این مراکز به مسایل خبرنگاران رسیدگی می کنند .

در خلال برگزاری مسابقات ، مراکز خبری 3 ساعت پیش از شروع رقابت ها و 4 ساعت پس از آن جهت پوشش خبری خبرنگاران باز می باشد .
علاوه بر این 288 فضای کاری مجهز به کابل برق و اینترنت برای کار عکاسان و تصویر برداران در نظر گرفته شده و 2 کمپانی بزرگ عکس که با کمیته بین المللی المپیک همکاری دارند در محیط های تحت قرار داد  کمیته بین المللی المپیک با عکاسان و خبرنگاران همکاری کامل دارند .

۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.