بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی دوومیدانی کاران المپیکی

بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی دوومیدانی کاران المپیکی
وزیر ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب از اردوی دوومیدانی کاران المپیکی ایران بازدید کرد.

 به گزارش  سایت کمیته ملی المپیک ، دکتر عباسی در حاشیه این بازدید ضمن اهدای هدایایی خطاب به ملی پوشان دو و میدانی گفت: در گذشته برخی رشته‌ها مانند کشتی، وزنه‌ برداری و تکواندو شانس مدال کسب مدال بودند اما خوشبختانه در این دوره از رقابت های المپیک در دو و میدانی هم شانس رفتن روی سکو را داریم. افزایش سهمیه های کسب شده در این رشته نشان از پیشرفت چشمگیر این رشته ورزشی دارد و باید آن را به فال نیک گرفت.

وزیر ورزش و جوانان افزود: هدف از این بازدیدها ارج نهادن به زحمات ورزشکاران و مربیان و روحیه دادن به آن ها در آستانه اعزام به رقابت های المپیک است.

دکتر عباسی ادامه داد: خوشبختانه در بازدیدی که از اردوی تیم های المپیکی داشتیم، فضای بسیار خوب و آرامی را شاهد بودیم و امیدواریم که ورزشکاران با همین روحیه بالا و آرامش مثال زدنی در رقابت های المپیک لندن حضور پیدا کنند و شاهد موفقیت و افتخارآفرینی های آن ها باشیم.

وزیر ورزش و جوانان عباسی در خصوص پیش‌بینی‌ مدال های احتمالی که کاروان ایران در رقابت های المپیک کسب خواهد کرد، گفت: همانطور که قبلا گفتم پیش بینی تعداد مدال ها کار درست و منطقی نیست و نباید با مطرح کردن چنین مسائلی به ورزشکاران و کاروان ورزشی ایران استرس و فشار وارد کنیم. برای ما همه کسانی که راهی المپیک شدند قهرمان هستند و فارغ از کسب هر نتیجه ای قدردان زحمات آن ها خواهیم بود.

دکترعباسی در خاتمه اظهار داشت: باید به استعدادها توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا در آینده سهمیه‌های بیشتری بگیریم. خوشبختانه ورزش ما در حال شکستن مرزها است و نباید اینطور فکر کنیم که رکوردهای ما فاصله زیادی با رکوردهای دنیا دارد بلکه باید تلاش کنیم این فاصله کمتر شود. در دو هفته گذشته ستاد آمادگی المپیک 2016 را تشکیل دادیم تا برنامه ریزی لازم برای حضور چشمگیرتر و قدرتمندانه تر در این رقابت ها انجام شود.
منبع : سایت  وزارت ورزش و جوانان


۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.