کاوه موسوی : ورزشکاران ایرانی در المپیک برای موفقیت می جنگند

کاوه موسوی : ورزشکاران ایرانی در المپیک برای موفقیت می جنگند
قهرمان رشته پرتاب چکش گفت : هیچ کدام از ورزشکاران ایرانی از المپیک نمی ترسند و همه جنگجو هستند. گاهی خود را دست کم گرفته و اضطراب دارند مبادا موفق نشده و نماینده شایسته ای برای کشور نباشند.

کاوه موسوی در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک عنوان داشت : از نظر آمادگی جسمانی و روحی شرایط خوبی دارم . احساس می کنم اگر یک روانشناس هم در کنار تیم می آمد می توانست کمک  ورزشکاران باشد.

وی المپیک را رفیع ترین و آخرین جایگاه ورزش در جهان دانست و تاکید کرد : در رقابت های المپیک هر کسی نمی تواند موفق باشد مگر این که جزو قوی ترین ها و سریع ترین باشد تا حرف اول را بزند. تمام ورزشکارانی که به المپیک می آیند زحمت کشیده و مجموعه نفراتی نظیر مربی، فیزیوتراپ، ماساژوری هستند که وی را آماده و راهی مسابقات کرده اند.

قهرمان رشته پرتاب چکش در ادامه افزود : در المپیک شانس حرف نمی زند بلکه هرکس نتیجه کاری را که کرده می بیند. هر ورزشکار قوی که به المپیک می آید با توجه به زحمت خود، مدال مناسب را کنار گذاشته و در مقابل آن ورزشکار ضعیف تر هم آن مدال را برای فرد قوی مد نظر دارد.

موسوی در خصوص احتمال کسب مدال گفت : در ماده ورزشی من 60 ورزشکار حضور دارد و رکورد ورودی من 74 متر و 20 سانتی متر است. چنانچه بتوانم این رکورد را در لندن تکرار کنم به فینال راه پیدا می کنم که این برای من خیلی خوب است. در این رشته کسی که 80 متر چکش را پرتاب کند مدال خواهد گرفت.

وی در پایان تاکید کرد : من برای کسب تجربه به المپیک نمی روم چرا که 5 ماه در روسیه تمرین کرده ام.

۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.