با انجام قرعه کشی تنیس سورها حریفان خود را شناختند

با انجام قرعه کشی  تنیس سورها حریفان خود را شناختند
قرعه کشی رقابت های المپیک 2012 لندن انجام شد و ورزشکاران شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز؛ قرعه کشی بخش مردان المپیک 2012 لندن با حضور 69 بازیکن برگزار شد . بازیکنان در چهار مرحله قرعه کشی شدند . در پیکارهای انفرادی بازیکنان در مرحله مقدماتی ( 21 بازیکن آخر سیدگذاری ) ، دور اول ( 16 بازیکن سوم سیدگذاری ) ، دور دوم ( 16 بازیکن دوم سیدگذاری ) و دور سوم ( 16 بازیکن برتر المپیک ) تقسیم شدند و به مصاف هم می روند.

نوشاد عالمیان ملی پوش ارزنده کشورمان در سید 32 با دو بازیکن دیگر از کره شمالی و اکراین مشترک بود که بازیکن کره شمالی خوش شانس تر بود و قرعه را برد تا از دور دوم به مصاف حریفان خود برود.

در مرحله مقدماتی مایوسی آگبتولگو از توگو با رنکینگ 1221 مقابل جوستین هان بازیکن چینی الاصل استرالیا با رتبه جهانی 386 قرار میگیرد و برنده این دو بازیکن به مصاف نوشاد عالمیان می رود . پیروزی عالمیان مقابل برنده این دو بازیکن کاملاً در دسترس است و در صورت پیروزی عالمیان در اولین دیدار ، در بازی دوم خود مقابل تانگ پنگ با رنکینگ جهانی 31 از هنگ کنگ قرار می گیرد.

قرعه کشی بخش زنان المپیک نیز با شرکت 69 بازیکن انجام شد که ندا شهسواری اولین بانوی المپیکی کشورمان با رده جهانی 491 در اولین گام بایستی به مصاف اوشونایکه با رنکینگ جهانی 292 از نیجریه برود . این مسابقه صبح روز هفتم مردادماه برگزار خواهد شد . برنده این بازی مقابل بازیکنی از ایتالیا قرار خواهد گرفت.

در پیکارهای انفرادی زنان نیز همچون مردان بازیکنان در مرحله مقدماتی ( 21 بازیکن آخر سیدگذاری ) ، دور اول ( 16 بازیکن سوم سیدگذاری ) ، دور دوم ( 16 بازیکن دوم سیدگذاری ) و دور سوم ( 16 بازیکن برتر المپیک ) تقسیم شدند و به مصاف هم می روند

۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.