جمشید خیرآبادی:فرنگی کاران شرایط بدنی ایده آلی برای مسابقات دارند

جمشید خیرآبادی:فرنگی کاران شرایط بدنی ایده آلی برای مسابقات دارند
حمید سوریان یکی از استثنائات تاریخ کشتی ایران است و شرایط سختی را پشت سر گذاشته است. سوریان در مسابقات جهانی استانبول غائب بود و سختی بسیاری متحمل شد تا در شرایط ایده آلی قرار بگیرد. با توجه به آمادگی سوریان بعید می دانم کشتی گیر موفق به شکست وی شود.

جمشید خیرآبادی  مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک افزود : از امروز تمرینات سرعتی را در دستور کار خود قرار داده  و تا روز اعزام به لندن و مسابقات المپیک ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد : کشتی گیر مصدوم نداریم، بچه ها در شرایط بدنی ایده آل قرار داشته و با روحیه مصمم به کار خود ادامه می دهند تا در روز مسابقات به مصاف رقبای خود بروند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که در کدام اوزان شانس کسب مدال داریم ، خاطر نشان کرد : ما در6 وزن کشتی گیر صاحب مدال جهانی داریم. حمید سوریان و قاسم رضایی کشتی گیران اوزان 55 و 120 تجربه حضور در مسابقات المپیک را دارند. به نظر من هر 6 کشتی گیر فرنگی کار ما شانس کسب مدال دارند.


خیرآبادی با اشاره به این مطلب که همیشه مسائل داوری در کشتی وجود داشته است تاکید کرد : متاسفانه در رقابتهای مهم جهانی ناداوری وجود داشته به همین دلیل به کشتی گیران گوشزد کرده ایم چنانچه کشتی در شرایط برابر پیش برود، حق ما را به راحتی پایمال می کنند پس باید مقتدرانه روی تشک ظاهر شویم.


۴ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.