3 بیمارستان لندن آماده سرویس دهی به المیپکی هاست

3 بیمارستان لندن آماده سرویس دهی به المیپکی هاست
خوشبختانه کلیه اعضای کاروان ورزش ایران در دهکده بازی های المپیک در صحت و سلامت کامل به سر می برند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،دکتر لطفعلی پورکاظمی درباره آخرین اخبار پزشکی بازی های المپیک لندن، اظهار کرد: پس از راه اندازی کلینیک پزشکی کاروان ورزش کشورمان، روز گذشته به اتفاق همکارانم در تیم پزشکی اعزامی، بازدیدی از مرکز کنترل دوپینگ بازی ها و همچنین بیمارستان مستقر در دهکده بازی ها که در مجاورت کلینیک ایران قرار دارد، به عمل آوردیم . خوشبختانه این مرکز  به تجیهزات کاملی از جمله سی تی اسکن، ام آر. آی، ر ایدولوژی، تجهیزات فیزیوتراپی، امکانات آب درمانی، دندانپزشکی و غیره مجهز است و مسئولان پزشکی بازی ها به خوبی همه موارد احتمالی را پیش بینی کرده اند.علاوه بر این 3 بیمارستان در مرکز شهر لندن نیز به همین منظور درنظر گرفته شده است و همه چیز از نظر پزشکی در سطح عالی است.

 وی افزود: در جریان این بازدید هماهنگی های لازم را با مسئولان بیمارستان به عمل آوردیم تا در صورت بروز هر گونه مشکل حادی برای اعضای کاروان کشورمان سریعا مصدوم یا بیمار مربوطه در این مرکز و همچنین در بیمارستان های سطح شهر تحت مداوا قرار بگیرد.

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد:خوشبختانه در حال حاضر کلیه اعضای کاروان ایران یعنی کسانی که تا به حال وارد لندن شده اند، در سلامت کامل به سر می برند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.


۴ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.