بیداریان : امیدوارم نماینده شایسته ای برای شنای ایران باشم

بیداریان : امیدوارم نماینده شایسته ای برای شنای ایران باشم
محمد بیدراریان تنها نماینده شنای ایران در المپیک 2012 لندن فردا عازم این کشور خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، محمد بیداریان شناگر 24 ساله تیم ملی شنای کشورمان که بر اساس ضوابط فدراسیون جهانی شنا (فینا) و با سهمیه اعطایی (وایلد کارت) جواز حضور در رقابتهای شنای المپیک لندن را به دست آورده است بامداد فردا چهارشنبه در قالب سومین گروه از کاروان اعزامی کشورمان به المپیک راهی شهر لندن محل برگزاری این مسابقات خواهد شد.
محمد بیداریان روز 10 مرداد ماه در ماده 100 متر آزاد در ورزشگاه مرکزی "آکواتیس" محل برگزاری رقابتهای شنای المپیک لندن با حریفان جهانی خود به رقابت خواهد پرداخت. در رقابتهای شنای المپیک لندن 102 مدال در رشته شنا توزیع می شود.
تنها شناگر المپیکی کشورمان را محسن رضوانی دبیر فدراسیون به عنوان سرپرست همراهی خواهد کرد.
محمد بیداریان که طی شش ماه گذشته روند رو به رشدی را طی کرده ، امیدوار است در المپیک لندن بتواند رکورد ملی خود را بهبود بخشد .
وی ظرف یک ماه گذشته تمرینات منظمی را زیر نظر یورگ وویت سرمربی آلمانی تیم ملی شنا پیگیری کرده است.
وی با بیان اینکه امیدوارم حضور موفقی در المپیک لندن داشته باشم اظهار داشت : من یک سال است که به صورت فشرده برای موفقیت در المپیک تلاش کرده ام و تمرینات سختی را پشت سر گذاشته ام و امیدوارم مزد زحماتم را با کاهش رکورد ملی رشته 100 متر آزاد به دست آورم .
وی تصریح کرد : به هر حال حضور در المنپیک افتخار بزرگی است و موفقیت در این رقابتها نیاز به آمادگی روحی روانی بالایی دارد و با بهترین شرایط راهی المپیک می شوم امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای شنای ایران در المپیک لندن باشم.

۳ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۶:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.