تلاش لندنیها برای کاهش ترافیک در زمان برگزاری بازیها

تلاش لندنیها برای کاهش ترافیک در زمان برگزاری بازیها
همانطور که پیش بینی می شد خطوط اصلی ریلی منتهی به المپیک پارک شهر لندن، در حالی که فقط 4 روز به آغاز بازی های المپیک تابستانی 2012 باقی مانده است، در روز دوشنبه دچار اختلال های عمده ای شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از خبرگزاری فرانسه از لندن، بروز این اختلال ها، نگرانی های تازه ای در باره شبکه فرسوده حمل و نقل پایتخت انگلیس بوجود آورد. از طرفی در چند جاده اصلی منتهی به شهر لندن همزمان با فعالیت برای آماده کردن آنها برای تبدیل شدن به مسیرهای خطوط ویژه بازی های المپیک، راه بندان بوجود آمد.

در اوقات شلوغ و پرازدحام صبح روز دوشنبه، 2 خط متروی لندن به نام های 'جوبیلی' و 'سنترال لاینز' تاخیر داشتند و در 2 خط روی زمینی نیز مشکلاتی بوجود آمد.

در همین حال رانندگان با تاخیرهای تا دو ساعته در 3 جاده عمده منتهی به شهر لندن از جمله 'ای 40' روبرو شدند که پایتخت را به شهر بیرمنگام دومین شهر بزرگ انگلیس مرتبط می کند و شماری از تیم های المپیک در آنجا اقامت دارند.

همچنین خطوط ویژه ای برای ترافیک المپیک در بزرگراه ام 4 گشایش یافته که فرودگاه 'هیترو' را به شهر لندن متصل می کند.

این در حالی است که هفته گذشته رانندگان تاکسی لندن از اختصاص دادن مسیرهایی ویژه برای تردد خودرو های المپیکی ناراضی بودند.اگر چه مسئولان شهری سعی زیادی دارند تا در زمان برگزاری بازیهای المپیک شهر لندن دچار ترافیک نشود ولی به نظر می رسد با توجه به حضور نزدیک به 20 هزار ورزشکار و مسئول از کشورهای مختلف در لندن ترافیک جزئی جدای نشدنی از این رقابتها خواهد بود.

۳ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.