بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی به اتفاق وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی کشتی و وزنه برداری

بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی به اتفاق وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی کشتی و وزنه برداری
عصر روز گذشته علی لاریجانی رئیس مجلس شوراس اسلامی به اتفاق دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان و محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا از اردوی تیمای ملی کشتی و وزنه برداری بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ علی لاریجانی در ابتدای این بازدید گفت :مدتی پیش بعضی از دوستان مسائلی را مطرح کرده و از اینجانب وعده گرفتند که برای بازدید از تمرین تیم‌های المپیک سری به آنها بزنم، از این رو امروز این فرصت فراهم آمده تا در اینجا حضور یافته و در خدمت قهرمانان عزیز کشور باشم.

علی لاریجانی در حاشیه بازدید از اردوی تمرینی تیم‌های اعزامی به المپیک 2012 لندن با بیان اینکه ورزش کشتی ورزشی بومی و پهلوانی است یادآور شد که در ردیف بودجه و نیز برنامه پنج ساله، درصدی از بودجه کل دستگاه‌ها برای عمومی‌سازی ورزش اختصاص یافت در واقع ورزش کشتی و وزنه‌برداری از جمله ورزش‌هایی هستند که ظرفیت خوبی برای آنها در ایران وجود دارد، امیدوارم سایر ورزش‌ها نیز در مسیر خود موفق باشند.

رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از اینکه تیم های ورزشی ایران در مسابقات توفیقات بیشتری را به دست آورند در عین حال آمادگی کشتی‌گیرها و وزنه برداران را برای حضور در المپیک لندن را خوب ارزیابی کرد و گفت: ورزشکاران تمرین‌های خود را به سختی و به طور جدی دنبال می‌کنند و این نشان از آمادگی آنها برای حضور در مسابقات دارد.

در بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی  از اردوی تیم های ملی کشتی و وزنه برداری مربیان دو تیم به ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت آمادگی ملی پوشان خود پرداختند و اطمینان دادند با حداکثر توان به مصاف رقبای المپیکی خود رفته تا بتوانند ضمن کسب مدال پیام آور شادی برای مردم کشورشان باشند.

۳ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.