نجمه آبتین: در بازیهای آسیایی گوانگجو کار سختی پیش رو خواهیم داشت

نجمه آبتین: در بازیهای آسیایی گوانگجو کار سختی پیش رو خواهیم داشت
باتوجه به اینکه بهترین تیراندازان جهان در شرق آسیا قرار دارند برای کسب مدال در بازیهای آسیایی گوانگجو کار سختی پیش رو خواهیم داشت.
نجمه آبتین در گفتگویی با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت:در حال حاضر در اردوی آماده سازی بوده تمام تمرکز خود را برای شرکت در شانزدهمین دوره بازی های آسیایی گوانگجو آماده می کنم.
عضو تیم ملی تیر و کمان ضمن بیان مطلب فوق افزود: حدود سه ماه در اردو نبودم و از اواسط اردیبهشت ماه تمرینات خود را آغاز کردم و به همین دلیل آمادگی قبل را ندارم اما سعی می کنم با تمرینات فشرده خود را به بازی های آسیایی گوانگجو برسانم.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرق آسیا قطب تیرو کمان آسیا محسوب می شود و کشورهای صاحب نامی چون کره،چین، ژاپن و چین تایپه در این دوره از بازی ها حضور دارند برای کسب مدال در هر رویداد قاره ای از جمله بازیهای گوانگجو کار سختی پیشرو دارم.
آبتین در خاتمه گفت: تیم ملی تیروکمان کشورمان متشکل از 8 ورزشکار ریکرو و 8 ورزشکار کامپوند صبح امروز جهت شرکت در مسابقات جهانی عازم کشور چین شدند که این مسابقات به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید ولی من در اردو به تمرینات آماده سازی خود ادامه می دهم.
 
۱۱ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.