احتمال بارش باران در مراسم افتتاحیه المپیک

کارشناسان پیش ‌بینی وضع هوا در انگلیس اعلام کردند که احتمال بارش باران در مراسم افتتاحیه مسابقات المپیک ۲۰۱۲ و گرمای ۳۸ درجه‌ای در زمان برگزاری بازی‌ها وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در حالی که برنامه دنی بویل برای مراسم افتتاحیه شامل ابرهایی است که در ورزشگاه استراتفورد در شرق لندن شروع به بارش می‌کنند، بالاترین پیش ‌بینی این بود که آسمان در این روز صاف خواهد بود.

پس از هفته‌ها بارندگی وضع هوای هفته آینده مشخص شد.
دمای هوا فردا تا 29 یا 30 درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد یافت و در تمام طول هفته بین 20 تا 30 درجه سانتی‌گراد خواهد ماند، اما پیش‌ بینی‌ کنندگان وضع هوا اعلام کردند که دمای هوا دوباره از روز جمعه کاهش خواهد داشت.

"بیلی پین" یکی از پیش‌ بینی ‌کنندگان وضع هوا در مؤسسه "متئوگروپ" اظهار داشت: انتظار داریم امروز دمای هوا در جنوب شرقی انگلیس به 27 یا 28 درجه سانتی‌گراد برسد و آسمان صاف، گرم و آفتابی در اکثر نقاط لندن باشد، اما ابرهای زیاد همراه با بارندگی فراوان در اسکاتلند جنوبی پدیدار خواهند شد.

وی ادامه داد: فردا نیز تقریبا به همین منوال خواهد بود و ممکن است دمای هوا به 29 یا 30 درجه هم برسد. تا پایان هفته هوا به سوی خنکی و ناپایدار تر شدن پیش خواهد رفت.

کارشناس پیش ‌بینی وضع هوا خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد خطر بزرگ باران شدید به خصوص در گوشه جنوب شرقی کشور وجود داشته باشد. دمای هوا حدود 25 درجه در روز جمعه خواهد بود و حتی ممکن است شنبه و یکشنبه هوا خنک‌تر نیز بشود.

پیش ‌بینی‌ کنندگان وضع هوا اعلام کرده‌اند که این سامانه بارشی به سمت بازگشت به سمت شمال است تا این هفته سنتی‌ترین آب و هوای تابستانی را پیش رو داشته باشیم.

آمار نشان می‌دهد که امکان بارش باران و خاموش شدن مشعل المپیک در مراسم افتتاحیه 3 به یک است و پس از آن در هفته پیش رو نیز امکان 12 به یک است که دمای هوا بیش از 38 درجه سانتی‌گراد در هنگام برگزاری بازی‌ها باشد.

۲ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.