مربی تیم ملی تنیس روی میز:بعید نیست شگفتی‌ساز شود

مربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نوشاد عالمیان مقابل هر حریفی تنها به برد فکر می‌کند و هیچ بعید نیست که در المپیک شگفتی‌ساز شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز مهرداد بابادی‌وند  در مورد وضعیت ندا شهسواری و نوشاد عالمیان، المپیکی‌های تنیس روی میز ایران اظهار داشت: نوشاد در چند ماه گذشته مسابقات زیادی را پشت سر گذاشته بود و از لحاظ بدنی خسته شده بود و پس از اردوی اشلاگر اتریش خودش گفت که می‌خواهد کمی استراحت کند تا بدنش به فرم ایده‌ال باز گردد و در حال حاضر نیز شرایط خوبی دارد.

وی ادامه داد: با صحبتی که با او داشته‌ام اعتماد به نفس بالایی دارد و استرسی در او دیده نمی‌شود. عالمیان در مسابقات بین المللی و تورهای جهانی بازیکنان بزرگی را شکست داده که یکی از آنها وانگ‌لی، بازیکن بزرگ چینی‌ها بود، اما به هرحال المپیک شرایط متفاوتی دارد و تک حذفی برگزار شدن مسابقات شرایط را سخت کرده است.

مربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: یکی از خصوصیات خوب نوشاد این است که مقابل هر حریفی که قرار می‌گیرد فقط به برد فکر می‌کند و به هیچ وجه خود را از پیش بازنده نمی‌داند. مقابل وانگ‌لی هم به همین شکل بود که پیروز شد. بازیکنان بسیار خوبی در المپیک حضور دارند و باید سطح توقع‌مان از او منطقی باشد. با توجه به رنکینگی که او دارد، احتمال این است که مستقیم به جمع 32 نفر برتر صعود کند. پیش‌بینی ما این است که او تا یک هشتم نهایی هم صعود کند و اگر راهی یک چهارم نهایی هم شود شاهکار بزرگی انجام داده است.

بابادی‌وند عنوان کرد: به نظر من نوشاد عالمیان باید نتیجه اصلی خود را در المپیک بعدی بگیرد. آنجا دیگر هم رنکینگش بالا رفته و با تجربه تر می‌شود و شانس مدال دارد. البته در این المپیک نیز هیچ چیز از او بعید نیست و احتمال دارد که شگفتی‌ساز شود.

وی در مورد وضعیت ندا شهسواری هم اظهار داشت: او هم شرایط خوبی دارد. همین که او توانست برای اولین بار سهمیه المپیک را در تنیس روی میز بانوان کسب کند، خودش موفقیت بزرگی است. با توجه به اینکه سطح حریفان او بسیار بالاست، توقع زیادی از وی نداریم و امیدوارم بتواند بازی‌های خوبی را انجام دهد.
مسابقات تنیس روی میز المپیک لندن از هفتم مردادماه آغاز می‌شود و المپیکی‌های ایران بامداد امروز راهی لندن شدند.

۲ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.