سولماز عباسی:می خواهم برای اثبات توانایی خود با بهترین های جهان بجنگم

سولماز عباسی:می خواهم برای اثبات توانایی خود با بهترین های جهان بجنگم
قایقران بانوی رشته روئینگ گفت : دوست دارم با حضور در لندن مسابقاتی را تجربه کنم که بهترین های جهان و المیپک حضور دارند. این رویای من بود که در کنار بهترین های جهان پارو بزنم و این آرزوها محقق شده است. در لندن همه آماده به میدان آمده اند و می روم تا در کنار آنها برای اثبات خود بجنگم.

سولماز عباسی در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک با اشاره به آمادگی جسمانی خوب خود افزود : تمام تلاش خود را می کنم تا رکوردی را که در آخرین مسابقه داخلی ثبت کرده ام بهبود ببخشم البته بهبود رکورد من بستگی به شرایط آب و هوا در روز برگزاری مسابقات نیز دارد.

وی تاکید کرد : با توجه به مسائل پیش آمده تلاش من  دوری از حاشیه ها بود که باعث می شود در مقاطعی تمرکزم برهم بخوردو از من انرژی می گرفت. با این وجود سعی خود را می کنم که بهترین عملکرد را داشته و نتیجه قابل قبولی بگیرم فدراسیون هم زحمات زیادی کشید.

نماینده ورزش ایران در المپیک 2012 در پایان عنوان داشت : من 4 سال تلاش کرده ام و انگیزه حضور من در رشته روئینگ شرکت در مسابقات المپیک بود. من مشکلات کار را می دانم ولی به این موضوع واقف هستم که شانس حضور در مسابقات معتبر المپیک همیشه به دست نمی آید و باید بهترین نتیجه را گرفت.

۲ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.