امیر زرگری:باید در لندن به دنبال اثبات ورزش کشور خود باشیم

امیر زرگری:باید در لندن به دنبال اثبات ورزش کشور خود باشیم
دوچرخه سوار استقامت جاده ایران گفت : همه بچه های ما آماده هستند. ورزش ایران حرفه ای شده است و باید به یاد داشته باشیم که ورزشکاران ما به المپیک می آیند تا شایستگی خود را در این میدان معتبر به جهان نشان دهند.

امیر زرگری ورزشکار اعزامی به المپیک 2012 لندن در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک افزود : در پی تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته ایم از آمادگی خوب برخودار هستم ولی در مسابقات جاده اگر شما قدرت اول هم باشید، نمی توانید به اطمینان بگوئید که شانس کسب مدال شما از دیگران بیشتر است. اگر بخواهم واقع بین باشم باید عنوان کنم که ما نمی توانیم در مسابقات جاده مدالی کسب کنیم.

وی در خصوص  جایگاه مسابقات المپیک عنوان داشت : این رقابت ها هر 4 سال یک بار برگزار می شود و همه کشورها با حداکثر توان و آمادگی به میدان می آیند تا جایگاهی در خور و شان کشور خود به دست آورند. در مسابقات المپیک رابطه مستقیمی بین اقتصاد هر کشور و میزان موفقیت آن کشور دیده می شود و هر کشور قصد دارد بهترین رتبه را به خود اختصاص دهد.

دوچرخه سوار استقامت جاده ایران در پایان عنوان داشت : امید دارم با کسب تجربه بیشتر از این میدان معتبر، اختصاص امکانات بهتر و انجام کار ریشه ای، سرمایه گذاری لازم صورت گیرد تا در مسابقات آسیایی و المپیک موفق به کسب مدال بیشتری بشویم.

۲ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۰۳

نظر مخاطبان

منصور شعیبی زاده
۱۳۹۱/۰۵/۰۲
0
0
1

جناب اقای زرگری باید روحیه قوی داشته باشد و امیدوار به نتیجه درست است در مسابقه استقامت نمیتوان نظر قوی داد ولی استقامت استفاده از لحظه هاست ایشان شروع مسابقه باید تا سر حد مرگ فشار بیاورد ایشان یادش باشد نماینده 70000000 میلیون ایرانی است در ضمن مسول
تیم اقای قمری سلطان دوچرخه سواری ایران با ایشان است و اقای صفر زاده که از قهرمانان بنام ایران است اقای زرگری حداکثر تلاشت را انجام بده دعای مردم بدرقه راهت باد

محموذ
۱۳۹۳/۰۸/۱۳
0
0
0

با سلام 70 میلیون را اشتباه نوشتید



نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.