پورکاظمی:تمام تست های دوپینگ ورزشکاران المپیکی منفی بوده است

پورکاظمی:تمام تست های دوپینگ ورزشکاران المپیکی منفی بوده است
رئیس فدراسیون پزشکی ـ ورزشی گفت : در مدت 5 ماه اخیر از 212 ورزشکاران المپیکی 14 فدراسیون، نفرات اصلی، ذخیره و تیم های حاضر در اردو و مسابقات نمونه گیری صورت گرفته و جواب تست دوپینگ منفی بوده است.

لطفعلی پورکاظمی در ادامه گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه جواب تست های ارسالی به آزمایشگاه کلن آلمان منفی بوده و این مهم در سایه آموزش های پیشگیرانه اصولی به ورزشکاران به دست آمده است.

وی در خصوص آخرین معاینات ورزشکاران المپیکی  اظهار داشت : صبح روز شنبه هفته جاری  7 کشتی گیر رشته آزاد مورد معاینه قرار گرفتند که خیلی عالی بودند. وضعیت ورزشکاران از نظر جسمی خیلی خوب است و روحیه ایده الی برای اعزام به المپیک لندن دارند. طی تماس تلفنی که دیروز با بهداد سلیمی داشتم وی از وضعیت آمادگی خوبی بهره می برد و تنهامهدی طلوطی در بوکس کمی از ناحیه مچ احساس ناراحتی می کند.

رئیس فدراسیون پزشکی ـ ورزشی در خصوص نظارت و مراقبت پزشکی از کاروان اعزامی به المپیک 2012 لندن گفت : با انتقال داروهای تخصصی و تجهیزات فیزیوتراپی مورد نیاز به لندن، یک درمانگاه 20 روزه در محل استقرار ورزشکاران دائر می شود تا  در خدمت ورزشکاران باشیم. اگر موردی پیش بیاید که در درمانگاه قادر به درمان نباشیم، فرد را به بیمارستان مورد نظر میزبان مسابقات المپیک، انتقال می دهیم.

لطفعلی پورکاظمی با اشاره به برگزاری کلاس های توجیحی ورزشکاران عنوان داشت : در کلاس های شفاهی به تمام ورزشکاران در خصوص دوپینگ، عدم استفاده از داروهای ممنوعه، تغذیه در مسابقات اطلاع رسانی شده و با جمع آوری اطلاعات ذکر شده در کتابی موارد ذکر شده به صورت کتبی نیز در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی در پایان از اعزام محجوب به لندن خبر داد و خاطر نشان کرد : متاسفانه جواد محجوب جودوکار شایسته وزن 100- کیلو گرم تیم ملی که سهمیه ورودی المپیک  را کسب کرده بود، به دلیل عفونت حاد گوارشی قادر به حضور در بازی های المپیک نیست ولی رودکی به المپیک می رود.
 

۲ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.