دو جلسه تمرین کشتی فرنگی کاران المپیکی

دو جلسه تمرین کشتی فرنگی کاران المپیکی
فرنگی کاران در ادامه تمرینات مرحله چهاردهم و پایانی اردوی خود ظهر و عصر دیروز دو جلسه تمرین کشتی پرفشار، زیبا و دیدنی را زیر نظر محمد بنا سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ ظهر دیروز فرنگی کاران با دویدن و نرمش آماده یک تمرین دیدنی و نفسگیر شدند. تمامی فرنگی کاران اعم از المپیکی ها و غیر المپیکی ها با جدیت تمرینات خود را دنبال کردند و این تمرین با فریادها و توصیه های فنی محمد بنا همراه بود.

با پایان یافتن تمرینات صبح که بیشتر با تاکید فنون بالا انجام شد، فرنگی کاران عصر بار دیگر یک تمرین کشتی دیدنی را انجام دادند. محمد بنا در ابتدای این تمرین با فریادهای همیشگی خطاب به اردونشینان گفت: آنچکه تمرین خوب صبح شما را تکمیل می کند، تمرین صحیح، مناسب و جدی عصر است.

در ادامه فرنگی کاران در چند تایم مختلف فنون سرپا و خاک را طبق برنامه و با نظارت کادر فنی انجام دادند، تمرین عصر نیز مانند صبح با جدیت بالا دنبال شد و مربیان با تذکرات فنی خود کشتی گیران را به کشتی روبه جلو دعوت می کردند. محمد بنا نیز با حضور بر سر تمرینات تک تک فرنگی کاران با گوشزد کردن نقاط ضعف با تشویق اردونشینان آنها را به مبارزه هجومی ترغیب می کرد.

این مرحله از تمرینات فرنگی کاران تا روز 11 مرداد ماه زمان اعزام به رقابتهای المپیک 2012 لندن در محل خانه کشتی تهران دنبال می شود. فرنگی کاران المپیکی کشورمان روزهای 15 تا 17 مرداد ماه در این رقابتها به مصاف حریفان خود می روند.

۱ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.