تمرین آزادکاران المپیکی در سالن توفیق جهانبخت برگزار شد

تمرین آزادکاران المپیکی در سالن توفیق جهانبخت برگزار شد
آزادکاران المپیکی کشتی ایران در آستانه رقابتهای المپیک 2012 لندن عصر دیروز در سالن مرحوم توفیق جهانبخت تمرین کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ المپیکی های کشتی ایران دیروز  یک جلسه تمرین مرور فن را در این سالن قدیمی پایتخت برگزار کردند.این تمرین زیر نظر رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی و محمد طلایی، غلامرضا محمدی، رضا لایق و علیرضارضایی مربیان پایگاه تیم ملی برگزار شد.
در این تمرین آزادکاران المپیکی کشتی ایران در چند تایم فنون مختلف کشتی را انجام دادند و مربیان در حین تمرین نکات فنی لازم را به کشتی گیران گوشزد کردند.حسن رحیمی با مسعود اسماعیل پور، مهدی تقوی با محمد نادری، صادق گودرزی با حسن رحیمی ،احسان لشکری با نادر حامدی پور، رضا یزدانی با الیاس بختیاری و کمیل قاسمی و اصغر لاغری با یکدیگر سرشاخ شدند. پس از تمرین مرور فن آزادکاران تمرین سایه زدن را انجام دادند.
نظــر بـه جـایـگاه تـاریخی و ارزشمند سالــن کشتی  توفیق جهانبخت به عنوان سالن تمرین تیم های ملی کشتی کشور، آقایان محمد طلایی، غلامرضا محمدی، رضا لایق و علیرضا رضایی از سوی حوزه مدیریت تیمهای ملی  به عنوان مربیان تمرینات کشتی آزاد بزرگسالان در  این سالن تعیین شده اند. تمرینات مذکور از روز 31 تیرماه و عصر روزهای زوج هفته برگزار می شود.


۱ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.