مسئوول کمیته تشریفات بازیها درخراسان رضوی: برنامه های ویژه ای به منظور بازدید بازرسان و سرپرستان کاروانها داریم

مسئول کمیته تشریفات دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خراسان رضوی گفت: برنامه های ویژه ای را به منظور بازدید بازرسان و سرپرستان کاروانها به مشهد در نظر گرفته ایم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محمد رضا شیخ زاده، با اشاره به برنامه های این کمیته افزود: از گروه 40 نفری دانش آموزان پسر برای تشکیل دالان گل با لباس های سفید یکدست به منظور استقبال از بازرسان و سرپرستان کاروانها که در تاریخ 25 مردادماه به مشهد می آیند، استفاده خواهد شد.
وی ادامه داد: میهمانان از این دالان گل عبور کرده و با هماهنگی های انجام شده خیر مقدم به زبان انگلیسی توسط این دانش آموزان گفته خواهد شد.
وی تصریح کرد: در هر اتوبوس حامل مسئوولین مترجمین به زبانهای انگلیسی، عربی و فرانسه به همراه یک نفر به منظور امور تشریفات مستقر خواهند شد.
شیخ زاده به جلسات بازرسان و سرپرستان کاروانها اشاره کرد و اظهار داشت: هر 2 جلسه ای که در اداره کل تربیت بدنی و VIP مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد، کمیته تشریفات مترجمین به سه زبان انگلیسی، عربی و فرانسه را در اختیار برگزار کنندگان جلسات قرار و پذیرایی از میهمانان را در جلسه اداره کل تربیت بدنی بر عهده خواهد داشت.

 

۱۱ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.