بیداریان:بهبود رکورد اصلی ترین وظیفه من در المپیک لندن است

بیداریان:بهبود رکورد اصلی ترین وظیفه من در المپیک لندن است
تنها نماینده شنای کشورمان در بازی های المپیک 2012 لندن گفت:‌ بهبود رکورد، اصلی ترین وظیفه ام در این بازی ها خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون  ، "محمدبیداریان" با بیان این مطلب افزود : در حال حاضر تمریناتم هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر زیر نظر یورگ مربی آلمانی ام انجام می شود.

بیداریان افزود: رکورد شنای ایران متعلق به سه سال پیش و در حین برگزاری مسابقات جهانی شنا در شهر رم ایتالیا در سال 2009 بود اما تغییرات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در سه سال گذشته، افت و خیزهایی در کارایی این فدراسیون ایجاد کرده است.


برنده مدال طلای مسابقات بین المللی شنای جایزه بزرگ امارات عربی متحده در ادامه افزود: اگرچه مصدومیت من از ناحیه زانو در آستانه امسال موجب توقف من در مسابقات بین المللی شنا در کشورهای مالزی و ترکیه شد اما با انجام کار مستمر توانستم انتظارات کادر فنی را تا حد زیادی برآورده ساخته و به شرایط ایده آل برسم.

‌بیداریان از بازی های المپیک به عنوان مهم ترین رویداد ورزشی در سطح جهان یاد کرد و افزود: ‌متاسفانه در دوره‌ های گذشته بازی های المپیک، نمایندگان شنای ایران نتوانستند رکورد ملی خود را بهبود دهند و به همین دلیل می خواهم با ارتقای رکورد در المپیک لندن، انتظارات مسئولان ورزشی را برآورده کنم.

وی افزود: ‌امیدوارم پس از بازی‌ های المپیک، وارد رده‌ بندی شناگران 100 متر آزاد شوم اما بدیهی است که برای نیل به این هدف، نیاز به آمادگی روحی دارم و تلاش می کنم با روحیه بالا و بدون استرس به لندن بروم.

۱ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.